اخبار داغ

در صبحگاه مشترک نیرو های مسلح استان کرمانشاه مطرح شد

سردار ریحانی: فتح خرمشهر فتح ارزش‌هاست/ آیت الله علما: دشمنان از قدرت اسلام و ملت ما حساب می‌برند

سردار ریحانی: فتح خرمشهر فتح ارزش‌هاست/ آیت الله علما: دشمنان از قدرت اسلام و ملت ما حساب می‌برند
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در محل سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان برگزار شد،  ضمن خیر مقدم به همه نیروهای مسلح حاضر در صبحگاه مشترک از جمله نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد در این مراسم شرکت کرده اند، گفت: امروز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی، فتح خرمشهر در سال ۶۱ در عملیات بزرگ بیت المقدس است. در واقع فتح خرمشهر، آن قله افتخارات و اوج افتخارات ما در دفاع مقدس بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

وی افزود: گرچه خرمشهر را خداوندآزاد کرد، اما رهبری های حضرت امام(ره)، جانفشانی رزمندگان و پیشتیبانی ملت سرفراز ایران برای این پیروزی بزرگ را فراموش نکنیم.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه فتح خرمشهر را فتح ارزش ها دانست و گفت: فتح خرمشهر  فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش ها بود.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) در خصوص فتح خرمشهر گفت: به فرموده ایشان، فتح خرمشهر یک مسئله مافوق الطبیعه بود و ایشان آن را مایه نصرت الهی دانست.

,

 

,

سردار ریحانی افزود: فتح خرمشهر درس های بزرگی برای ما و ملت ایران و مسئولین به همراه داشت، اینکه اگر ملتی، جامعه ای و کشوری اراده دفاع، مقاومت و ایثار در او پدید آمد، این ملت هیچگاه شکست نخواهد خورد.

,

 

,

وی با بیان اینکه  در این صورت اصولا ملت ها شکست ناپذیرند گفت:  تا زمانی که ما براساس اصول و  پیروی نکردن از دشمنان و کافران پیش رویم همواره پیروز خواهیم بود.

,

 

,

 فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنانی که به حمد خدا در طول تاریخ انقلاب براساس رهبری های امام (ره) و مقام عظمای ولا یت ملت ایران اینچنین در مقابلشان عمل کرده اند.

,

 

,

سردار ریحانی تاکید کرد: ما ملتی سرفراز، پیروز هستیم و حتما با آهنگ حرکت پرشتابی به سمت ارزش ها و پیروزی ها خواهیم رفت.

,

 

,

, ,

 

,

دشمنان از قدرت اسلام و ملت ما حساب می‌برند/ لزوم حفظ نظام اسلامی

, دشمنان از قدرت اسلام و ملت ما حساب می‌برند/ لزوم حفظ نظام اسلامی,

 

,

آیت‌الله مصطفی علما در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، گفت: فتح خرمشهر یک قصه معمولی و عادی نبود لذا جای تبریک و مبارکباد به ملت ایران دارد.

,

 

,

وی افزود: اگر امروز ۴۰ و چند میلیون جمعیت هم‌اکنون به پای صندوق‌ها می‌آیند به برکت دفاع مقدس و فتح خرمشهر بوده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: هر دستاوری که امروز ما در جمهوری اسلامی داریم و اقتدار ما در منطقه برگشت به خرمشهرها و دفاع مقدس می کند.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) در این مورد گفت: به فرموده ایشان، فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است.

,

 

,

آیت‌الله علما افزود: آنچه امروز شما می بینید در سایه این کلمه، در سایه فتح اسلامی، حضور مبارک شما فرزندان اسلام و برکت شهدای عزیزمان است.

,

 

,

کرکری رئیس جمهور آمریکا از ترسش از اسلام و قدرت ملت است

, کرکری رئیس جمهور آمریکا از ترسش از اسلام و قدرت ملت است,

 

,

وی تاکید کرد: امروز اگر رئیس جمهور آمریکا کرکری می خواند و این حرف‌ها را می زند، از قدرت شما و اسلام حساب می برد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ولو اینکه همه شیاطین یکجا جمع شوند با ارزش‌ها نمی‌توانند مقابله کنند. مگر با خورشید می شود مقابله کرد!؟

,

 

,

وی تاکید و خاطرنشان کرد: با ارزش ها غیر ممکن است که کسی بتواند مقابله کند.

,

 

,

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: به فرموده ایشان قبل از فتح خرمشهر بازدیدی داشتم و جز غصه و نگرانی چیزی آنجا نبود. اما خدا چگونه معامله کرد!؟

,

 

,

قدرت نظام و محتوای آن را بدانید

, قدرت نظام و محتوای آن را بدانید,

 

,

وی افزود: اینکه امام راحل فرمودند «خدا خرمشهر را آزاد کرد»، یعنی برحسب قواعد عادی چنین چیزی ممکن نبود، اما عنایت الهی، و نیت پاک آن عزیزان آن زمان باعث شد بین ۱۵ الی ۲۰ هزار نفر تسلیم و بصیر شوند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: اینها بی سابقه است عزیران. قدر این نظام و محتوای آن را بدانید.

,

 

,

وی تصریح کرد: ما تا زمانی که محتوای اسلام را در پیکره نظام داریم، هیچ غصه ای و ناراحتی ای نداریم.

,

 

,

آیت الله علما افزود: می بینید طه یاسین رمضان، معاون نخست وزیرعراق رسما اعلام می کند که ما برای خاک ایران نیامدیم. ما برای آب نیامدیم. ما برای غذا نیامدیم. ما آمدیم که جمهوری اسلامی ایران را از بین ببریم و آن را ریشه کن کنیم.

,

 

,

مسئولین از صدر تا ذیل قدرت و محتوای اسلام و نظام را بدانند

, مسئولین از صدر تا ذیل قدرت و محتوای اسلام و نظام را بدانند,

 

,

وی با تاکید بر اینکه ببینید کی ریشه کن شد؟ گفت: اینجا چون متکی به اسلام است، همه مسئولین از صدر تا ذیل باید این معنا را بدانند که امام (ره) از سال ۴۲ تکیه اش اسلام و محتوای اسلام بود.

,

 

,

آیت الله علما یادآور شد: امام (ره) توانست خودش و تفکرش را در دنیا مطرح کند.

,

 

,

وی افزود: این قدرت و اقتدار ما است که ۷۰ کشور یکطرف قرار گرفته بودند و دفاع مقدسی ها هم یکطرف قرار داشتند و محتوای اسلام و اقتدار اسلام نگذاشت آنها یک قدم جلو بیایند.

,

 

,

, ,

 

,

حفظ نظام در سایه ولایت فقیه و تفکرات امام (ره) مقدور است

, حفظ نظام در سایه ولایت فقیه و تفکرات امام (ره) مقدور است,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تاکید کرد: این را ما باید حفظ کنیم و این در سایه اسلام و در سایه ولایت فقیه و تفکرات امام (ره) مقدور است و بس.

,

 

,

وی با اشاره به انتخابات اخیر و فرمایشات رهبری خطاب به مردم گفت: یک کلمه آقا فرمودند می خواهم اکثر و غالب مردم پای صندوق‌های رای بیایند، مردم اینجور لبیک گفتند و حضور پیدا کردند که جای تقدیر داشت.

,

 

,

آیت‌الله علما خاطر نشان کرد: همه ماها باید این را بفهمیم و بدانیم و متکی بر اسلام و قرآن باشیم. اقتدار ما همینجاست. وای بر آن روزی که ما بخواهیم فاصله بگیریم آن روز، روز مصیبت است.

,

 

,

وی تاکید کرد: تا آن روزی که تکیه‌گاه ما تکیه‌گاه اسلام و محتوای اسلام و تفکر اسلام و وصیت نامه امام (ره) است، ما هیچ دغدغه خاطری نداریم. لذا همه ما باید حفظ و محافظت کنیم. کما اینکه تا امروز هم محافظت کرده ایم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: اینها از راه دور یک سری حرف‌ها را می زنند. قدرت نزدیک شدن ندارند.

,

 

,

وی مجددا در پایان سالروز آزادسازی خرمشهر را به فرماندهی کل قوا و امام المسلمین و مرجع عظیم الشان و مدافعین نظام و اسلام که دنیا روی آنها حساب باز می کند تبریک و تهنیت گفت.

,

 

,

وی اشاره ای نیز به شهدای مدافع حرم داشت و گفت: دنیا روی اینها محاسبه و تحلیل می کند و امروز شما در سطح کره زمین سرافراز هستید.

,

 

,

, ,

 

,

فتح خرمشهر نقطه عطف دیگری در تاریخ اسلام است

, فتح خرمشهر نقطه عطف دیگری در تاریخ اسلام است,

 

,

اسدالله رازانی امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در محل سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان برگزار شد، گفت: فتح خرمشهر نعمت اسلام، نعمت انقلاب و نعمت خفظ عزت و شرف این کشور در جریان ۸ سال دفاع مقدس بود.

,

 

,

وی با اشاره به سی و پنجمین سالگرد فتح خرمشهر افزود: اگر جنگ تحمیلی را بزرگترین توطئه دشمنان کشور و انقلاب اسلامی علیه کشور و انقلاب بدانیم - که حتما همین طور است-  آنگاه فتح خرمشهر نقطه عطف در این حادثه است.

,

 

,

استاندار کرمانشاه ابراز داشت: تمام دنیای شرق به سرکردگی شوروی و دنیای غرب به سرکردگی آمریکا و کشورهای صنعتی صدام را به سلاح شیمایی تجهیز کردند.

,

 

,

وی یادآور شد: در آن زمان شاه اردن در پرتاپ موشک و توپ علیه شهرهای ایران با صدام همکاری کرد.

,

 

,

رازانی گفت: تمام دنیا در آن زمان قیام کردند تا نظام را به سقوط بکشند اما امام راحل، رزمندگان و مردم با اتکا به دین مبین اسلام مقاومت کردند و اوج این مقاومت در بازپس گیری خرمشهر نمایان شد.

,

 

,

وی  افزود: تاریخ جنگ را می توان به دو تکه تقسیم کرد، قبل از فتح خرمشهر و بعد از فتح خرمشهر، که با این نقشه توطئه جدا کردن بخش هایی از خاک کشور را داشت.

,

 

,

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: صدام از این حمله دو هدف ترسیم کرده بود، هدف بزرگ آنها فتح تهران و هدف محدود تر آن جدا کردن خوزستان از ایران بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه با فتح خرمشهر معلوم شد که این توطئه دیگر کاربرد ندارد، گفت: پس از فتح خرمشهر سازمان ملل به میان آمد و این در حالی بود که تا پیش از این خبری از قطع نامه نبود.

,

 

,

رازانی تصریح کرد: فتح خرمشهر گویی دنیای استکباری آن روز را به سرعقل آورد و در مقابل اراده ملت تسلیم شدند. هرآنچه که بعد از خرمشهر اتفاق افتاد که قطعه دوم تاریخ جنگ است ماجرای دیگری دارد.

,

 

,

وی ابراز داشت: اوج افتخار جنگ ما در فتح خرمشهر است لذا نه تنها ۳۵ سال بلکه پس از ۱۰۰۰ سال هم باید حادثه فتح خرمشهر به عنوان یک روز بزرگ یاد شود.

,

 

,

, ,

 

,

رازانی در ادامه گفت: همانگونه که به پیامبر دستور داده شد که جنگ هایی که نقطه عطف در صدر اسلام است فتح خرمشهر را باید همچون بدر و حنین و خندق تا ابد در تاریخ اسلام به عنوان نقطه عطف بدانیم.

,

 

,

استاندار کرمانشاه تاکید و خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر هم در تاریخ این کشور ماندگار است.

,

 

,

وی اذعان داشت: ای کاش می شد همانند کوه ستبر بیستون که جزو تاریخ این کشور در کرمانشاه حک شده جایی بربلندای قلل این کشور کتیبه فتح خرمشهر هم نصب می شد البته در جان و خاطرات و تاریخ این کشور حک شده است.

,

 

,

رازانی در پایان گفت: همانطور که امام راحل فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و ما باید از خدا به خاطر این نعمت بزرگ شکرگزاری کنیم و از امام(ره) و شهدا نیز سپاسگذار باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه