اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجن:

سوم خرداد، سند افتخار ملت ایران/فتح خرمشهر باید مبنای الگو گیری کشورهای در حال مبارزه قرار گیرد

سوم خرداد، سند افتخار ملت ایران/فتح خرمشهر باید مبنای الگو گیری کشورهای در حال مبارزه قرار گیرد
فرمانده سپاه بروجن با اشاره به این که فتح خرمشهر باید مبنای الگو گیری کشورهای در حال مبارزه قرار گیرد، گفت: فتح خرمشهر، سند افتخار تاریخ ایران است که درخشش آن بی نهایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، سرهنگ پاسدار علی کیهانی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بروجن که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: میدان های عملیات تخریب هویت انسانی که امروز با چاشنی قدرت شکننده استکبار در مناطق مسلمان نشین فلسطین، عراق، افغانستان، سوریه و یمن طراحی شده معرکه نبرد بین حق وباطل است که ان شاءالله با نصرت الهی و مقاومت و پایداری مبارزان اسلام و حمایت جامعه مسلمان منهدم خواهد شد.

وی افزود: فتح خرمشهر و نمونه های متعدد پیروزی و مجاهدت دلاوران و مجاهدان ایرانی که در سالهای درخشان دفاع مقدس شکل گرفت و در کلام بزرگان انقلاب در ادبیات نظام اسلامی به عنوان فتح ارزشهای اسلامی بیان شد باید مبنای الگو گیری کشورهای در حال مبارزه قرار گیرد.

کیهانی فتح خرمشهر را مقاومت و پایداری ملت ایران از تمامیت ارضی کشور عنوان کرد و گفت: این ایام یادآور حماسه، پایداری و عظمت ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

کیهانی با بیان اینکه رخدادها و حوادث مهمی در طول کشور به وقوع پیوست تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، اضافه کرد: فتح خرمشهر نمونه بی‌بدیلی از این حوادث مهم است که تأثیرات بسزایی داشت.

سوم خرداد، سند افتخار ملت ایران است

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اینکه فتح خرمشهر درس ایثار و گذشت برای همگان است، گفت: سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر، سند افتخار تاریخ ایران است که درخشش آن بی نهایت است.

کیهانی با بیان این که در دفاع مقدس بسیاری از ارزش های جامعه پایه گذاری شد که این ارزش ها زمینه ساز تحقق حماسه فتح خرمشهر شد، افزود: باید افتخار آزادسازی خرمشهر در دنیا به همگان معرفی ‎شود، آن همه ایستادگی و مقاومت مردم در جنگ تحمیلی که باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر برکات زیادی برای انقلاب داشت، گفت: ظهور و بروز قدرت نظامی کشور با اتکا ملت به ایمان و تقوا پیروزی محقق شد و ملت ایران در این حماسه ایستادگی شان را برحفظ آرمان ها نشان دادند.

کیهانی بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کرد و گفت: نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه، نظام را در مقابل دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا، شب شعر و خاطره، نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره شهدا، نشست های روشنگری از مهمترین برنامه های هفته مقاومت و پایداری در شهرستان بروجن است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
, سوم خرداد، سند افتخار ملت ایران است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا, ، شب شعر و خاطره، نشست های بصیرتی، , برگزاری یادواره شهدا، , نشست های روشنگری از مهمترین برنامه های هفته مقاومت و پایداری در شهرستان بروجن است.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه