اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبرداد:

توقیف ۲۷۸دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در بندرلنگه

توقیف ۲۷۸دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در بندرلنگه
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف 278 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف طی اردیبهشت ماه امسال در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛محمود حافظی در گفتگو با خبرنگار مروارید نیوز گفت: یکی از اقدامات پلیس کمک به دولت در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و مبارزه جدی با ورود کالاهای خارجی قاچاق است که در این زمینه انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۵۹ میلیارد و ۵۱۹ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال طی یک ماه گذشته در شهرستان بندرلنگه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز,

 

,

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۳ هزار لیتر سوخت ،۱۱ هزار و ۴۷۱ ثوب البسه، ۴۹ تن و ۵۰۸ کیلوگرم انواع مواد خوراکی،۵ هزار و ۸۰۰ متر پارچه و ۱۲۵پاکت آب میوه و ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شده است افزود: در این رابطه ۲۶ قاچاقچی کالا نیز دستگیر شدند.

,

 

,

 حافظی ماموریت دیگر این فرماندهی در طول سال را مبارزه با قاجاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان ولگرد عنوان و تصریح کرد: در اردیبهشت امسال ۲۲۶ کیلو و ۲۵۴ گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ۶ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

,

 

,

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ها، سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و ۲۶ قاچاقچی کالا، ۲۲ سارق، ۴۹ توزیع کننده مواد مخدر و قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

,

 

,

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این ماه با تشدید برخورد با رانندگان متخلف، ۲۳۴ دستگاه موتور سیکلت و ۴۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند که آمارها نشان اکثر تصادفات به وقوع پیوسته در جادههای درون و برون شهری طی اردیبهشت ماه به دلیل خستگی و خواب الودگی ، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان بوده است.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه خاطر نشان کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر به عنوان یکی از ماموریت های اصلی نیروی انتظامی در طول سال جاری خواهد بود و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه