اخبار داغ

مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در سیریک برگزار شد+ تصاویر

مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در سیریک برگزار شد+ تصاویر
مراسم سالروز گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر قهرمان در شهرستان سیریک با حضور فرماندار سیریک ،جمع کثیری از مردم،مسئولان، بسیجیان ، رزمندگان ، خانواده شهداء در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر بندر سیریک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی میر مرسل ایزدی پور فرماندار  شهرستان سیریک در این مراسم گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد غیرت و اراده پولادین ملت ایران در برابر  همه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک اظهار کرد: هویت ملی و اسلامی امروز ایران اسلامی با فداکاری ها و از خود گذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس شگل گرفت و ضروری است برای حرکت در مسیر شهداء و بنیان گذار جمهوری اسلامی  آرمان ها و ارزش ها ی انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان معرفی و منتقل شود.

,

وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری ها ی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و لزوم آشنایی و معرفی دستاوردهای رزمندگان به نسل های سوم و چهارم  انقلاب تاکید کرد و افزود: سوم خرداد  ماه هر سال فرصتی مناسب برای بیان حماسه رزمندگان  در آزاد سازی خرمشهر است تا نسل امروز و فردای جامعه بداند که امنیت ، رفاه و آسایشی که  در کشورشان ساری و جاری حاصل  تلاش و مجاهدت های رزمندگان دفاع مقدس اسن.

,

ایزدی پور یادآوز شد: خرمشهر امروز در انقلاب اسلامی ایران نماد پایداری ، ایثار و جاودانگی همیشگی ملت ایران است و در سالروز فتح خرمشهر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برای همه مردم بویژه نسل جوان کشور است.

,

فرماندار شهرستان سیریک اضافه کرد:  حفظ انسجام و وحدت و اطاعت از ولی فقیه از رمز های رسیدن به موفقیت و سربلندی است و دشمنان نظام و انقلاب امروز خواستار  ایجاد شکاف و اختلاف میان مردم و ولایت فقیه هستند تا بتواند به اهداف شوم و پلید شیطانی خود دست یابند.

,

 در ادامه مراسم علی سلامتی از رزمندگان هشت ساله دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات و جایگاه ارزشمند ایثار و شهادت و نقش والای ولایت فقیه در رهبری و مدیریت جامعه اسلامی پرداخت.

,

همچنین در این مراسم از خانواده شهید جعفری از شهدایی که در عملیات الی بیت المقدس به شهادت رسیده بود مورد تجلیل واقع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه