اخبار داغ

یادداشت/

مجریان انتخابات در اهواز خود داعیه دار تخلف در انتخابات شده اند!/بازشماری آری ابطال هرگز

مجریان انتخابات در اهواز خود داعیه دار تخلف در انتخابات شده اند!/بازشماری آری ابطال هرگز
عجیب است باوجود اینکه خود مجریان انتخابات هستند داعیه تخلف در انتخابات را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،در روز ٢٩ اردیبهشت ٩٦ دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا برگزار گردید، مردم در این انتخابات خوش درخشیدند و مشارکت بسیار خوبی داشتند، مردم اهواز نیز بحمدلله مشارکت خوبی داشتند، اما متاسفانه در انتخابات شورای شهر اهواز خللهایی بوجود آمده که تا به الان باعث شده نتایج قطعی اعلام نشود، و حتی فرماندار اهواز بعنوان مجری انتخابات به بیان برخی از تخلفات در اجرای انتخابات به میان آورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
مجریان و ضامنان نزاهت انتخابات چه کسانی هستند
,
قطعا در سطح کشور وزارت کشور، و در سطح استان استاندار و در سطح شهرستان فرماندار مجریان انتخابات هستند، فرمانداری و ستاد انتخابات هم اعضای شعبه و هم بازرسین شعب را انتخاب می کنند و در حقیقت کلیه امورات اجرایی انتخابات دست آنهاست، حال عجیب است باوجود اینکه خود مجریان انتخابات هستند داعیه تخلف در انتخابات را دارند.
,
 
,
به راستی چرا??? 
,
چرا فرماندار محترم اهواز حتی به قیمت زیر سوال بردن خویش، در شبکه استانی تخلفات را برمیشمارند!!! 
,
 
,
ابطال مطالبه چه کسانی است
,
قطعا ابطال انتخابات در درجه اول خواسته دشمنان خارجی نظام اسلامی است تا مردم سالاری نظام را مورد حمله و هدف قرار گیرد و چالشی به اعتماد مردم به نظام وارد سازد؛
,
گویا مطالبه ابطال در فرمانداری اهواز و به طریق اولی استانداری خوزستان دور از ذهن ها نمیتواند باشد، و گرنه چرا باید مسئول اجرای انتخابات در شهرستان خبر از عدم موفقیت آمیز بودن اجرای انتخابات را بدهند.
,
گویا فواید ابطال برای بعضی ها بیشتر از ضررش می باشد.. 
,
 
,
در صورت ابطال چه اتفاقی می افتد
,
اگر انتخابات ابطال شود، تا سه سال دیگر اهواز بدون شورا می ماند و شهردار بشکل جناحی و توسط فرمانداری مشخص می شود و دیگر هیچ نظارت مردمی بر شهردار نخواهد بود، و این یعنی دولتی کردن شهرداری و شهر اهواز میدان جدال سیاسی شدن و خرابتر شدن آن. بعبارتی دیگر مدیریت شهر اهواز در اختیار اشخاصی قرار میگیرد که از مدیریت انتخابات بر نیامدند. 
,
 
,
مطالبه ی ما چه باشد
,
مردم نجیب اهواز در انتخابات شرکت کردند برای آنکه سرنوشت خود و شهر خود را رقم بزنند، لذا اولویت اول و بسیار مهم حفاظت و صیانت از آرای آنان است. 
,
بجای آنکه مطالبه ابطال وجود داشته باشد باید مطالبه صیانت و حفظ آرای مردم باشد، باید مطالبه رعایت مر قانون در اجرای انتخابات را داشته باشیم که این امر ضامن و نوعی احترام به مردم است. 
,
این اتفاق باید به شکل قانونی بیفتد ، حتی اگر شده تمام صندوق های اهواز بازشماری شوند، البته این اتفاق باید طبق قانون صورت گیرد. 
,
ابطال نوعی پاک کردن صورت مسئله -همراه با آن خطرات ذکر شده- است، اگر این انتخابات هم ابطال بشود دیگر هیچیک از انتخابات های آینده مصون نمی باشد،
,
ابطال انتخابات نوعی دهن کجی به مردم و رای مردم و راه نه گفتن به مردم در آینده را نیز هموار می سازد، و این خطرناک است.
,
 
,
محمد امین سواری
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه