اخبار داغ

پس از گذشت 23 روز؛

جسد جوان گمشده راوری پیدا شد +تصاویر

جسد جوان گمشده راوری پیدا شد +تصاویر
جوان 33 ساله راوری که در تاریخ 9 اردیبهشت امسال با موتورسیکلت خود ترک منزل کرده بود و مفقود شده بود پس از گذشت 23 روز از این اتفاق و جستجو فراوان برای یافتن او سرانجام جسد او در منطقه لکرکوه پیدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛جوان 33 ساله راوری که در تاریخ 9 اردیبهشت امسال با موتورسیکلت خود ترک منزل کرده بود و مفقود شده بود پس از گذشت 23 روز از این اتفاق و جستجو فراوان برای یافتن او سرانجام جسد او در منطقه لکرکوه پیدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛جوان 33 ساله راوری که در تاریخ 9 اردیبهشت امسال با موتورسیکلت خود ترک منزل کرده بود و مفقود شده بود پس از گذشت 23 روز از این اتفاق و جستجو فراوان برای یافتن او سرانجام جسد او در منطقه لکرکوه پیدا شد.,

گشت زنی و جستجو برای یافتن این جوان در حالی به سرانجام رسید که پس از پیدا شدن موتورسیکلت او توسط یکی از همشهریان و پس ازز اطلاع به خانواده و مطابقت شماره پلاک موتورسیکت متوجه به حضور او در این منطقه شدند.
اما پس از اطلاع خانواده وی مبنی بر پیدا شدن موتورسیکلت، اکیپی از امدادگران هلال احمر و نیروی انتظامی و هیات کوهنوردی راور و اقوامم فرد متوفی و حتی سگ های زنده یاب هلال احمر کرمان به منطقه اعزام شدند.
لذا جست و جو در منطقه ای که موتورسیکلت پیدا شده بود متمرکز شد و پس از یک شبانه روز جسد فرد متوفی در حالی که کاملا از همم متلاشی شده بود پیدا شد.و جسد این جوان برای مشخص شدن دلیل و وضعیت مرگ به پلیس آگاهی و پزشکی قانونی تحویل داده شد.

,
,
,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه