اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمیر بنی هاشم(ع):

سوم خرداد از خود گذشتگی های زاهدان شب و شیران روز بود

سوم خرداد از خود گذشتگی های زاهدان شب و شیران روز بود
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهار محال و بختیاری گفت: سوم خرداد یاد آور رشادت ها و از خود گذشتگی های زهدان شب و شیران روز و رزمندگانی بود که توانستند با ایمان، شهادت و شجاعت خود از انقلاب با شایستگی دفاع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) اظهار کرد: به گفته امام راحل (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش های اسلامی است.

وی تصریح کرد: طی روزهای خاص دفاع مقدس و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر مناسبت ترین زمان است که می شود درس اوج ایثار، مقاومت و در نهایت نهایت پیروزی باشد.

سردار اکبری ادامه داد: مقاومت در حماسه خرمشهر کاملا مردمی، عمومی، فراگیر، طاقت فرسا، مستقل و با ایثار بالا بود.

وی با اشاره به اینکه صدام تصمیم داشت سه روز خرمشهر را فتح کند بیان داشت: مردم با اوج تلاش و مقاومت و از خود گذشتگی ۳۵ روز آن را با چنگ و دندادن نگه داشتند و در اوج مظلومیت خرمشهر سقوط کرد.

سردار اکبری با اشاره به دوران سخت آن روزها اذعان داشت: فرمانده سپاه خوزستان فریاد می زند به داد ما برسید ما اسلحه نداریم و خدا می داند که ما دشمن را لمس کردیم.

وی ادامه داد: آن روزها فرمانده سپاه خوزستان فریاد می زد دشمن هرگز نتوانسته ایده های خود را عملی کند و یا از پشت تیر باران شده ایم صلاح به ما برسانید.

سردار اکبری یادآور شد: در این عملیات ها سپاه پاسداران، بسیج، ارتش در کنار یکدیگر مناطق عظیمی از خاک جمهوری اسلامی را توانستند از دست دشمن خارج شد و به میزان قابل توجهی توانستیم ارتش بعث را سرکوب نماییم.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی هایی که در دوران مختلف نظام جمهوری اسلامی داشته ایم عملیات های فتح المبین شتاب فزاینده ای به خود گرفت و به طور کامل در روند پیروزی انقلاب اسلامی به نقطه عطف دست پیدا کردند.

سردار اکبری اذعان داشت: با ازادی خرمشهر به جهان اعلام کردیم صدام در جنگ شکست خورده است و این را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده ایم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه