اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

بی اثر بودن حرکات نمایشی ترامپ در اراده ملت ایران/شعار دادن کافی است

بی اثر بودن حرکات نمایشی ترامپ در اراده ملت ایران/شعار دادن کافی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حرکات نمایشی ترامپ در سفر به عربستان تاثیری در ایران ندارد چرا که آنان یک بار این راه را تجربه کرده‌اند و می‌دانند که ملت ایران و نیروهای مسلح ما به آنان اجازه تجاوز نخواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی که به مناسبت حماسه سوم خرداد در ستاد سپاه روح‌الله برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این حماسه بزرگ گفت: سوم خرداد روز بزرگ و باعظمت پیروزی سپاه اسلام بر سپاه بعث صدام و مزدوران منطقه‌ای صهیونیسم و جریان‌های تکفیری خبیث است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیروهای جبهه اسلام نزدیک به 40 روز با وجود تمام سختی‌ها و مشقت‌ها و با تمام مهجوریت‌ها و بدون دلگرمی واقعی که به خاطر شرایط جریان لیبرال‌ها در کشور وجود داشت تمام تلاش خود را کردند تا اجازه ندهند خرمشهر سقوط کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدافعان خرمشهر کمترین امکانات را هم در اختیار نداشتند ولی ایستادند و اجازه ندادن خرمشهر به راحتی به تصاحب نیروهای عراقی درآید. خیز دشمن تنها برای خرمشهر نبود بلکه توهم تصاحب خوزستان و تجزیه ایران را در سر داشتند و مقاومت زنان و مردان ما بود که اجازه ندادند دشمن به اهداف دیگر خود در گام های بعدی دست پیدا کنند.

,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس دو عملیات بزرگ بود که کمر دشمن را شکست، گفت: در عملیات بیت‌المقدس و عملیات فتح‌المبین بخش عظیمی از خاک کشور از تصرف نیروهای بعثی آزاد شد. بیش از 7 هزارمترمکعب از خاک کشور در این عملیات آزاد شد.

,

روحیه شهادت طلبی باعث پیروزی جبهه اسلام شد

, روحیه شهادت طلبی باعث پیروزی جبهه اسلام شد, روحیه شهادت طلبی باعث پیروزی جبهه اسلام شد,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس رزمندگان جبهه اسلام از غرب کارون تا آبادان را از حضور دشمن پاکسازی کردند و در قدم‌های آخر 19200 نفر از صدامیان را به اسارت گرفتند، در حالیکه رزمندگان ما در خرمشهر از 6 هزار نفر بیشتر نبودند.

,

وی افزود: آنچه باعث پیروزی جبهه اسلام شد رهبری حضرت امام راحل، اعتقاد و ایمان مردم و در رأس آن عنایت امام زمان(عج)،و فداکاری و توکل و روحیه شهادت طلبی بسیجیان و نیروهای ارتش و سپاه بود که این کار بزرگ به سرانجام رسید.

,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر صدام را به خاک ذلت نشاند، گفت: هدف صدام تجزیه کشور ما بود و دنیا هم به او در این مسیر کمک می‌کرد.

,

حرکات نمایشی ترامپ در ملت ایران ترس ایجاد نمی کند

, حرکات نمایشی ترامپ در ملت ایران ترس ایجاد نمی کند, حرکات نمایشی ترامپ در ملت ایران ترس ایجاد نمی کند,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مشارکت آل‌سعود و دیگر دشمنان منطقه با رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی، عربستان نه تنها از نظر مالی به عراق کمک می‌کرد بلکه از نظر امکاناتی نیز از صدام پشتیبانی می‌کرد.

,

وی به سفر ترامپ اشاره کرد و گفت: این روزها که ترامپ و دیگر مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منطقه سفر می‌کنند و حرکت‌های نمایشی انجام می‌دهند و علیه ایران تشر می روند باید بدانند راه به جایی نخواهند برد؛ چرا که آنان یک بار این راه را تجربه کرده‌اند و می‌دانند که ملت ایران و نیروهای مسلح ما به آنان اجازه تجاوز نخواهند داد.

,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خطاب به مسئولان و دولتمردان گفت: باید قدر نیروهای مسلح را بدانیم، نیروهای مسلحی که در راه وظیفه، شرف و عزت اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش‌ها و حریم امامت و ولایت سر از پا نمی‌شناسند.

,

زمان شعار به پایان رسیده است/مسئولان به فکر خدمت به مردم باشند

, زمان شعار به پایان رسیده است/مسئولان به فکر خدمت به مردم باشند, زمان شعار به پایان رسیده است/مسئولان به فکر خدمت به مردم باشند,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را در روز 29 اردیبشهت‌ماه نشانه اقتدار و عزت نظام اسلامی دانست و گفت: این حضور نشانه اقتدار علمی، اقتدار موشکی، اقتدار همبستگی ملی و اقتدار فرمانده معظم کل قوا به عنوان شاخص و ستون فقرات نظام است و هرگونه تضعیفی که به هر یک از این سرمایه‌های بزرگ و با عظمت شود ظلم به ملت ایران و خون شهدا و اسلام و قرآن است و آنچه مهم است حفظ انسجام ملی است.

,

وی با بیان این مسئله که انتخابات تمام شده است و برخی قلب‌ها آزرده شده است، گفت: این موارد باید جبران شود مخصوصا آنانی که دست قدرت دارند باید خدمتگزار مردم باشند و اساس را اشدا علی الکفار رحما بینهم قرار دهند و نخواهند از کار غلط حمایت کنند چراکه کار غلط، غلط است.

,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با ابراز امیدواری از اینکه همه در جهت تحقق آرمان‌های رهبری و انقلاب تلاش بی وقفه داشته باشند، گفت: امیدواریم همه به ویژه مسئولان ما در جهت تحقق آرمان‌های رهبری، انقلاب از جمله سند تحول نظام آموزش، سند چشم انداز 20 ساله و برنامه ششم توسعه، و ده‌ها اصل تعیین کننده و سرنوشت‌ساز و صدها سیاستی که مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص و به تائید مقام معظم رهبری هم رسیده است متعهدانه برنامه‌ریزی و تدبیر کنند چراکه زمان شعار تمام شده و اکنون زمان اقدام و عمل فرا رسیده است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) درخصوص فتح خرمشهرهای دیگر، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند فتح یک خرمشهر تمام شد ولی خرمشهرهای دیگری باقی مانده است که اولین آن قلب انسان است باید تلاش کنیم تا قلوب خود را پاک کنیم و در دوران دفاع مقدس هم اگر در فتح قلب ها موفق نمی‌بودیم بی شک نمی توانستیم خرمشهر را فتح کنیم.

,

مقابله با باندبازی و رشوه خواری، فتح خرمشهری دیگر است

, مقابله با باندبازی و رشوه خواری، فتح خرمشهری دیگر است, مقابله با باندبازی و رشوه خواری، فتح خرمشهری دیگر است,

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی دومین خرمشهر دیگر را که می‌بایست فتح کنیم، جبهه فرهنگی دانست و گفت: ما در این جبهه و چالش‌های اجتماعی عقب هستیم، باید در این جبهه فرهنگی که فرهنگ اسلامی و ولایی است خوب تلاش کنیم. هدف پیامبر اسلام(ص) مکارم الاخلاق است که این مهم نیز فتح بزرگی است.

,

وی افزود: اگر در بُعد فرهنگی پیروز نباشیم در دیگر عرصه‌ها نیز پیروز نخواهیم بود، شرط پیروزی ما پیروزی در جبهه فرهنگی و مقابله با باندبازی، چالش‌های اجتماعی، جناح بازی‌ها، رشوه‌خواری‌ها، طلاق، فحشا، منکرات و ... است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تلاش در جبهه اقتصادی را از دیگر خرمشهرهای پیش رو دانست و گفت: در این جبهه نیز باید تلاش کنیم تا اقتصادمقاومتی، اقتصاد عزت‌مدار، اقتصاد درون‌زا به خوداتکایی، توسعه صادرات، کاهش واردات، مبارزه با کالای قاچاق، رباخواری، رانت خواری و ده‌ها انحراف و فساد دست پیدا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه