اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

آزادسازی خرمشهر؛ درس مقاومت امروز ما برابر مستکبران است

آزادسازی خرمشهر؛ درس مقاومت امروز ما برابر مستکبران است
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت:آزاد سازی خرمشهر درس مقاومت امروز ما در برابر مستکبران است و باید از این واقع تاریخی درس بگیریم و تحت فرمان ولایت فقیه می توان در برابر زورگویان و ظالمان مقاومت کرد و به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در مراسم بزرگداشت سوم خرداد که درپادگان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان با حضور نیرو های مسلح،و خانواده های شهدا ، و همچنین مسئولین استانی برگزار شد گفت: خدای بزرگ را شاکرهستیم که مردم عزیز و شریف ایران اسلامی با حضورگسترده خود در انتخابات حماسه ای دیگر را در بیست و نهم اردیبهشت را رقم زدند و این رخداد بزرگ نشان از نماد و پایبندی ایرانیان به آرمان ها و ارزش ها ی انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی تصریح کرد: حضور مقتدارنه و پر شور وملت ایرا ن در پای صندوق های رای در انتخبات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت ۹۶ مثل همیشه لبیک امت به رهبری و مقتدای دور اندیش انقلاب اسلامی بود؛ و بار دیگر ملت جبهه قسم خورده اسلام را مایوس و مبهوت و اقتدار عظمت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان عنوان داشت: مشارکت تحسین برانگیزمردم در انتخابات مورد مقبولیت نظام اسلامی قرار گرفت ملت ایران  وحدت و اراده خود را  در پیش برد انقلاب و افزایش اقتدار منطقه ای و جهانی کشور به رخ جهانیان کشاند.

,

  توکلی یاد آور شد:  مسئولیت رئیس جمهور منتخب و دولت آینده در پاسخ به نیاز های اساسی مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت با الویت مقوله اشتغال و تولید سنگین تر کرده است .

,

وی مهمترین پیامده های  انتخابات اخیر را صیانت از عزت و اقتدار و استقلال مالی و مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه استکبار و مزدوران منطقه ای و بدخوهان نظام اسلامی عنوان کرد.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه در استان خاطر نشان کرد: به فرموده  رهبر معظم انقلاب اسلامی برنده اصلی در انتخابات نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و بازندگان حقیقی این انتخابات  دشمنان قسم خورده این نظام یعنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان آنها هستند .   

,

توکلی گفت: اکنون که انتخابات به پایان رسیده است  و نامزد منتخب پس از تنفیص رهبر مقتدر انقلاب اسلامی رئیس جمهورهمه ایرانیان خواهد بود.

,

فرمانده جانشین سپاه استان تصریح کرد:  زمان وعده دادن ها به پایان رسیده است و اکنون زمان آن است که مسائل اساسی کشوررا و در راس آن پیاده سازی الگوسازی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بیکاری و رکورد و نیز افزایش تولید و اشتغال ورسیدگی به محرومان و مستضعفان بایستی در الویت کاری مسئولان اجرایی کشو قرار گیرد. 

,

  وی به فتح خرمشهراشاره کرد و افزود سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر است که این روز را به همه کسانی که در این حماسه بزرگ نقش آفرینی کردند  تبریک می گوییم و یاد 300 شهید گلگون کفن عملیات غرور آفرین حاج عمران را که ایام مصادف است با سالگرد حاج عمران هست را گرامی می داریم.   

,

  توکلی شهر خرمشهر را مقاوم  دانست و افزود: خرمشهر از مقاومترین شهرهای است در دوران جنگ بود که پس از 35 روز پایداری و مقاومت در 4 آبان ماه  59به اشغال دشمن در آمد و پس  از587 روز بار دیگری به آغوش گرم میهن اسلامی به همت بسیجی ها و رزمندگان دلاور کشورمان بازگشت.

,

 جانشین فرمانده سپاه آزاد سازی خرمشهررا مرهون ایثارگری شهیدا دانست و افزود: کسانی است که مسجد جامع را پایگاه مقاومت مردمی قرار دادند و تا آخرین نفس جنگیدند شش هزار شهیدی بودند که در خون خود غلتیدند تا حماسه خرمشهر در تاریخ جاودانه بماند و هنوز هم  پس از 35 سال خاطره شیرین آزاد سازی خرمشهر در اذهان ملت ایران همچنان غرور آفرین است .   

,

توکلی گفت: دستاوردهای بزرگ عملیات مقدس و آنچه که توانست ایران را به فتح خرمشهر برساند ترکیبی از اراده  سیاسی حضرت امام(ره) به عنوان فرمانده کل قوا بعد از عزل بنی صدر و بیرون راندن دشمن تعین راهبردی جنگ جنگ تا پیروزی به عنوان جلوگیری از رسیدن دشمن به اهداف خود و موفقیت ایران در ناکام گذاشتن دشمن دریک قدرت نظامی جدید و مناسب با استفاده از نیرو های دواطلب بسیجی و از طریق سپاه پاسدران به منظور جلوگیری از پیشروی های دشمن واستفاده از آن برای بیرون راندن آن از سرزمین های اشغالی و همچنین استفاده از تمام ظرفیت ارتش و قوای مسلح جمهوری اسلامی به گونه ای که تمام تجهیزات وتسلیحات موجود در کشور با تدبیری شایسته مشترک از طریق همدلی و همفکری ارتش و سپاه علیه قوای متجاوز دشمن به کار گرفته شد . 

,

وی عنوان داشت: وحدت فرماندهی بین فرماندهان سپاه و ارتش از دستاوردهای مهم اصلی عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهربود وحضور گسترده نیروهای داوطلب بسیجی ها و استفاده از توان رزمی رزمندگان این عملیات مشخص ساخت و برای پیروزی راهی جز جنگیدن و چنگ زن به ریسمان الهی و همه با هم بودن نبود. 

,

توکلی به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سوم خرداد سال گذشته فرماندهی کل قوا در مراسم دانش آموختگان دانشجویان امام حسین(ع) خطاب به حاضرین دو مطلب بسیار مهم را در این روز تاریخی بیان کردند که می بایست همیشه برای اجرای و مطالبه حاضر باشیم ایشان فرمودند: آینده انقلاب اسلامی متعلق به شماست و شما هستید که باید این تاریخ را حفظ کنید و بدانید که خرمشهر ها در پیش داریم.

,

وی بیان داشت:جهاد کبیر به معنای ایستادگی و تبعیت نکردن از جبهه استکبار است و دشمن امروز از تمام ابزار ها و فشار ها و تلاش های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و تبلیغات عوامل داخلی خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی را به زنو در آورد . 

,

جانشین فرمانده سپاه استان وظیفه اصلی سپاه پاسدران را پاسداری از انقلاب اسلامی دانشت و افزود:  پاسداری از انقلاب جهاد کبیر است که این باید سرلوحه سپاه پاسدران باشد.

,

توکلی  علت هجمه ها و تهمت هایی که بر علیه سپاه مطرح میشود راعامل اصلی ایستادگی سپاه در مسیر انقلاب و حفظ جهت گیری و روحیه انقلابی و اسلامی عنوان  کرد. 

,

وی ادامه داد: آزاد سازی خرمشهر درس مقاومت امروز ما در برابر مستکبران است و باید از این واقع تاریخی درس بگیریم و با توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار و تحت فرمان ولایت فقیه می توان در برابر زورگویان و ظالمان مقاومت کرد و به پیروزی رسید.   

,

  توکلی یاد آور شد: پیام آزادی سازی خرمشهر به ما این است کسانی که تا دیروزدر حمله به خرمشهر از صدام حمایت کردند امروز همگی در پشت پرده جنگ در سوریه عراق و یمن هستند و ما با چنین دشمن خبیثی روبه رو هستیم ؛انشالله روزی را شاهد باشیم که ملت های مظلوم منطقه در بند کشور ها ی توطئه های حکام جبار و دیکتاتور پیروزشوند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه