اخبار داغ

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

تجدید بیعت مسئولین و دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی با حضور در مزارشهدای گمنام دانشگاه

تجدید بیعت مسئولین و دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی با حضور در مزارشهدای گمنام دانشگاه
به مناسبت سالروز آزاد خرمشهر مسئولین و دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی با حضور در مزارشهدای گمنام دانشگاه با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این مراسم با توجه به برنامه‌های ویژه حوزه فرهنگی دانشگاه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: دیدار با خانواده جواد دوربین شهید مدافع حرم، از مهمترین برنامه‌های ما در سالروز آزادسازی خرمشهر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو ,

دکتر علیرضا اقدامی خاطرنشان کرد: شهدای ما جانشان را در راه دفاع از حق و حقیقت و حفظ نظام و اسلام دادند تا یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد.

,

دکتر اقدامی با توجه به حضور دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی تصریح کرد: از اینکه افتخار میزبانی این شهدای گمنام نصیب ما شده است به خود می‌بالیم و امیدواریم قدر آنان را بخوبی بدانیم.

,

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با بیان اینکه شهدا زنده و در همه زمینه ها یاریگر ما هستند خطاب به حاضران در مراسم ازجمله دانشجویان خاطرنشان کرد: شما می توانید در همه مراحل زندگی خود از جمله ارتقای معرفت و شناخت؛ از این شهدا کمک بگیرید.

,

دکتر اقدامی اضافه کرد: بی شک مقام شهدا از امام زادگان بالاتر بوده و این شهدا تا ابد زنده و جاوید هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه