اخبار داغ

با حضور مسئولین دانشگاه؛

مراسم معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد+تصاویر

مراسم معارفه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد+تصاویر
صبح امروز دکتر حسین همتی به عنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه و از زحمات دکتر سالاری قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیک دانشجو صبح امروزحسین همتی به عنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد و از زحمات دکتر سالاری قدردانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو ,

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در مراسم تقدیر و معارفه معاونین آموزشی، ضمن تبریک سربلندی ملت ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: دکتر سالاری یکی از سرمایه های دانشگاه است  که ضمن داشتن همکاری موثر و پذیرش مسوولیت در حوزه های مختلف اجتماعی، با پشتکار و جدیت و توجه به برنامه توسعه فردی مشخص و رو به جلو، بستری برای پیشرفت در حوزه معاونت آموزشی ایجاد نمود.

,

رییس دانشگاه ادامه داد: اما حرکت رو به جلو در دانشگاه، مانند دو امدادی است. در این مسیر، جابجایی و تغییر موقعیت کاری افراد، جهت برقراری شتاب و حرکت رو به جلو  می باشد.

,

دکتر یوسف زاده با اشاره به برنامه راهبردی تدوین شده در حوزه معاونت آموزشی اظهار داشت: ادامه حرکت این حوزه نیز در مسیر چارچوب این برنامه ی تدوین شده است.

,

دکتر ارسلان سالاری نیز ضمن تبریک سال روز آزادی خرمشهر و تقدیر از همراهی کارکنان حوزه معاونت آموزشی و حمایت های رییس دانشگاه، دکتر همتی را یکی از بزرگان علمی دانشگاه خواند و افزود: با وجود چالش های مالی فراوان و مشکلات ساختاری در این حوزه، گام های موثری برای بهبود کیفیت و کمیت آموزش برداشته شده است. در این خصوص، گام چهارم تحول نظام سلامت، در حوزه آموزش این دانشگاه، موجبات پویایی و حرکت را فراهم آورد.

,

وی در ادامه، به بیان مطالبی پیرامون اصلاح ساختار تشکیلات آموزش، ارتقای رتبه دانشگاه، افزایش تعداد رشته ها و ایجاد مقاطع جدید و دستاوردهای شاخص حوزه آموزش پزشکی در سال های اخیر، پرداخت.

,

دکتر حسین همتی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آزادی خرمشهر اذعان داشت: حوزه معاونت آموزشی از بدو تاسیس، شتاب قابل توجهی داشته است. از امروز نیز راهی آغاز خواهد شد که در راستای فعالیت های گذشته خواهد بود.

,

وی اظهار امیدواری کرد: با مساعدت همکاران و مسوولین مسیر رو به جلو، با شتاب بهتری طی شود زیرا استراتژی مشخص و گاردریل ها در مسیر برنامه استراتژیک دانشگاه و بر مبنای قانون مداری و عدالت محوری است و ما می خواهیم تمام خواسته ها و اهدفمان را بر مبنای این دو ارزش قرار دهیم و برای انجام این مهم، دست یاری به سوی تک تک اعضای هیات علمی دراز می کنیم .

,

گفتنی است؛ دکتر حسین همتی-عضو هیات علمی (فلوشیب جراحی عروق ) می باشد.

,

, , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه