اخبار داغ

پنجاه و چهارمین سالن فرهنگی ورزشی صالحین استان اردبیل در اصلاندوز افتتاح شد+تصاویر

پنجاه و چهارمین سالن فرهنگی ورزشی صالحین استان اردبیل در اصلاندوز افتتاح شد+تصاویر
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی فتح خرمشهر پنجاه و چهارمین سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی صالحین در استان اردبیل افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ارس تبار،به مناسبت سوم خرداد پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشداران اصلاندوز و اسلام آباد،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،فرمانده مرکز آموزش شهید مدنی ناجا،روحانیون،جمعی از مسئولان محلی،کارکنان سپاه،بسیجیان و اهالی روستای عمران آباد پنجاه وچهارمین سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی صالحین در سطح استان اردبیل افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

سرهنگ بنیادی فرمانده ناحیه عشایری در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و عرض خیرمقدم گویی به مدعوین مراسم به اقدامات و فعالیتهای ناحیه در احداث سالنهای فرهنگی ورزشی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت:پنجمین سالن فرهنگی ورزشی بسیج عشایری اصلاندوز با مساحت 545 متر مربع در دو طبقه اداری و سالن ورزشی با اعتبار450 میلیون تومان درحوزه امام حسن(ع) ناحیه عشایری فتحعلی امروز به بهره برداری رسید.

,

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز نیز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سخنانی با اشاره به ایثارگریها و رشادتهای جوانان خرمشهر برای آزادسازی این شهر و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه خون شهدا و ایثارگریهای رزمندگان اسلام دانست.

,

وی استقامت و پایداری در راه خدا  را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت:هشت سال رزمندگان و ایثارگران جانانه از انقلاب و اسلام دفاع کردند و امروز وظیفه داریم تا رشادت ها و دلاورمردی های شهدا و رزمندگان را به نسل جوان انتقال دهیم.

,

امام جمعه اصلاندوز از تمامی دست اندرکاران ساخت سالن های ورزشی و فرهنگی صالحین از جمله سپاه ناحیه عشایری و همچنین از عنایات ویژه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل قدردانی کرد.

,

در ادامه مراسم مسئولان از اتاق های اداری و ورزشی این سالن بازدید کردند.

,

 

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه