اخبار داغ

مقاومت حماسه ای ماندگار/ اعتقاد ما ایستاد تا شهادت

مقاومت حماسه ای ماندگار/ اعتقاد ما ایستاد تا شهادت
خرداد که می شود یاد حرارت جبهه های جنگ می افتیم،یاد شهامت ها شهادت ها و از خود گذشتگی ها.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از چرام،، نورالله حمیدی_ خرداد که می شود یاد حرارت جبهه های جنگ می افتیم،یاد شهامت ها شهادت ها و از خود گذشتگی ها.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

بیسم چی تیر خورده است وآرپیچی زن مقارن با شلیک گلوله هدف قرار می گیرد ،آن طرف تر تانک دشمن شعله ور میشود وفریاد الله اکــبر هایی که گوش ستمگران را کــر کرده است ،که یعنی ابرقدرت خداست قدر قرت نه تنها خداست که فقط خداست.

, .,

ایران از آن زمان که مردمانش نخواستند نوکر باشند برای کــد خدا های داخلی وخارجی مورد هجمه های بی رحمانه وناجوانمردانه قرار گرفت.

,

ملت ما طبق قوانین خودشان که آزادی ملت هاست،آزادی را پسندید ومهمتر که آزادگی را اختیار کرد. این یعنی خلاف تمام داده های غرب و فرهنگش ناچارا ترور، جنجال وجنگ برپا کردند تا حرکت پوینده این مردم را کند یا متوقف کنند .

, .,

اما ملت عزیز ما که فرهنگ شهادت وآزادگی از اسارت های خفت بار را آموخته بودند مرارت ها را تحمل کردند اما مقاوم واستوارماندند .

,

ما شاید فراز وفرودهایی در مقاومت داشتیم اما آنجا که محکم تر بودیم موفق تر بودیم .دنیا دوستان برای دنیای شان می ترسند اما ما علی رغم اعتقاد به بهرمندی از دنیا ولذایذ بحق آن برایش نگرانی نداشته ایم ما تکامل خویش را درجهان دیگر مطالبه می کنیم و حتی حاضریمو این دنیایمان راهم به پای اعتقاد سازنده ،پوینده و عاقلانه خودبریزیم .

, .,

این نگرش اولویت مادی ،هرگاه جلوی سرسختی اعتقاد ما ایستاد تا مادامی که عزم ما جزم بود پا پس کشید .مدتها بود که گزینه ی جنگ بر میز نهاده بودنداما از شهادت طلبی ما هراسناک بودند ما شعار نمی دهیم اهل شعار دنیاییند اما شهادت وحماسه حسین (ع) گونه جنسش از خواست های مادی،نیست.

,

ره ما راه حسین است که با تیشه خون

,

همه بت های زمان را سرو گردن شکنیم

,

درپایان برخود فرض میدانیم خالصانه ترین سلام هایمان را نثار بلند مرتبه مردان شهیدی بنماییم که ما رابیمه کردند وهمچنان هم دربرابر افراط وتفریط مقاومند وچون آب زلال جاری در رگ های حیات جامعه مایند چنان که غرب وعرب را دستپاچه کرده اند.

,

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

,

https://telegram.me/akhbarchoram

, https://telegram.me/akhbarchoram,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه