اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد:

مسئولان باید به جوانان اعتماد بیشتری داشته باشند

مسئولان باید به جوانان اعتماد بیشتری داشته باشند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گناباد در رشتخوار گفت: امروز مسئولین بیشتر باید از الگوی دفاع مقدس بهره بگیرند، اعتماد به جوانان و نگاه نداشتن به بیرون، مهمترین هدف امروز مسئولین باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، سید هاشم موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گناباد ظهر امروز در جمع پرشورمردم، مسئولین و بسیجیان شهرستان رشتخواردر همایش سالروز گرامیداشت  فتح خرمشهر در محل حسینه ثارالله سپاه  این شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی فتح خرمشهر در 3 خرداد 61 گفت: پس از انقلاب پیامبر گرامی اسلام(ص) انقلابی به بزرگی انقلاب اسلامی ایران صورت نگرفته است، امروز اگر حرکاتی در کشورهای اسلامی، همچون شکل گرفتن تروریست و داعش به وجود می‌آید و اگر پیمانی با عربستان و آمریکا بسته می‌شود، برای سرکوبی جریان‌های هایی است که در انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین تجربه در انقلاب ما، دفاع مقدس است، اظهار داشت: دفاع مقدس ما گوشه‍ای از جریان عاشورا بود، دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی برای مردم، کشورو مسئولین است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه امروز نباید شهدا و راه این عزیزان را از یاد ببریم، اذعان داشت: شهیدان گنجینه دفاع مقدس هستند، رزمندگان راه را برای ما باز کردند، هرجایی که امروز با مشکلی مواجه می‌شویم، یک الگوی بسیار خوب با نام دفاع مقدس داریم.

,

 

,

وی یاداور شد: امروز مسئولین بیشتر باید از الگوی دفاع مقدس بهره بگیرند، اعتماد به جوانان و نگاه نداشتن به بیرون، مهمترین هدف امروزمسئولین باشد.

,

 

,

وی با اشاره به سخنان برخی که امروز اظهار می‌کنند، که ما نمی‌توانیم اقتصاد را مدیریت کنیم، نیز تصریح کرد: این زیبنده کشور اسلامی نیست که امروز کالا‌های غیر ضرور وارد  این کشور شود، وارد کردن خلال دندان از کشور‌های دیگر زیبنده کشورجمهوری اسلامی ایران نیست.

,

 

,

 

,

وی در ادامه نیز امضای سند 2030 را خلاف فرهنگ و آداب و رسوم کشور دانست ودر این رابطه افزود: سند 2030 یعنی در طول 13 سال اجرای آن با ورود به مراکز آموزشی ما آنچرا که غربی ها می‌خواهند، به فرزندان ما آموزش دهند و قران و مفاهیم دینی جای خود را به  آموزش‌های روابط جنسی دهد، مسئولین فرهنگی ما آیا خون شهدا این موضوع را بیان می‌کرد.

,

 

,

وی در پایان با تاکید بر اینکه امنیت امروز حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اذعان داشت: ما در جنگ ابهت ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ انقلاب مان را به دنیا صادر کردیم و از عملکرد خود یک لحظه نیز پشیمان نیستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه