اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمین:

اعزام ۱۱۰ مبلغ به مساجد شهرستان/رمضان فرصتی مهم برای خودشناسی جوانان است

اعزام ۱۱۰ مبلغ به مساجد شهرستان/رمضان فرصتی مهم برای خودشناسی جوانان است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اعزام مبلغ به مساجد شهر و روستا از برنامه های مهم این سازمان است که تا کنون اعزام ۱۱۰ مبلغ برنامه ریزی شده که ۱۸۰ مسجد شهرستان را پوشش می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین در گفتگو با خمین نیوز با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اعزام مبلغ به مساجد شهر و روستا از برنامه های مهم این سازمان است که تا کنون اعزام ۱۱۰ مبلغ برنامه ریزی شده است که ۱۸۰ مسجد شهرستان را پوشش می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز ,

وی اظهار کرد: جزء خوانی قرآن کریم همانند سال‌های گذشته از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که هر ساله شاهد استقبال بیشتر مردم نسبت به گذشته از این برنامه بودیم.

,

کریمی ادامه داد: آموزش قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، تفسیر قرآن کریم و بیان احکام در سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه های این ماه مبارک است.

,

وی با اشاره به فرصت معنوی برای افراد در این ماه بیان کرد: در این ماه افراد با گرفتن روزه و ارتباط نزدیکتر با خداوند می‌توانند از درگاه حق تعالی طلب مغرفت کنند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمین تصریح کرد:گزارش‌ها نشان می دهد در این ماه،جرائم و آسیب‌های اجتماعی کمتر شده و این موضوع اثرات راز و نیاز‌های بیشتر افراد با خداوند است.

,

کریمی گفت: رمضان فرصتی مهم برای جوانان است تا با خودشناسی و خودسازی به خداشناسی دست یابند و سرمایه جوانی را در مسیر درستی قرار دهند.

,

وی افزود: کسب روزی حلال، صله ارحام، رعایت حق الناس، عبادت و اطاعت خداوند، نیکی به والدین، دستگیری از نیازمندان از کارهایی است که در این ماه سفارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه