اخبار داغ

کرمان موتور، 5خودروی هیوندای مدل2017 را به ایران می آورد+جزئیات

کرمان موتور، 5خودروی هیوندای مدل2017 را به ایران می آورد+جزئیات
یک مقام آگاه گفت: به زودی شاهد عرضه خودروهای هیوندای سانتافه، توسان، سوناتا و النترا و اکسنت مدل 2017 از سوی شرکت کرمان موتور به بازار داخلی خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پرشین خودرو، یک منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: به دنبال تولید و عرضه خودروهای هیوندای در بازار داخلی، اینک قرار است 5 محصول سانتافه، توسان، سوناتا، النترا و اکسنت مدل 2017 نیز به سبد محصولات کرمان موتور اضافه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,


به گفته وی، 4 محصول به صورت سی.بی.یو وارد و اکسنت بصورت تولید داخل در بازار داخلی عرضه خواهد شد و اعلام قیمت و شرایط فروش این محصولات طی هفته آینده مشخص می شود.

,
,

 

,

, ,


این مقام آگاه اضافه کرد: 16 خردادماه جاری و در طرح فروش ویژه ماه مبارک رمضان شرکت کرمان موتور، فروش نقدی، تسهیلاتی و پیش فروش این محصولات در شبکه نمایندگی های کرمان موتور آغاز خواهد شد.

,
,

 

,

, ,


شرکت هیوندای موتورز کره جنوبی، با توجه به قراردادی که با کرمان موتور به امضا رسانده است تصمیم دارد تا ضمن انتقال تکنولوژی به شریک ایرانی خود در حوزه تولید محصولات با قیمت متوسط، بصورت تولید داخلی و محصولات لوکس خود به صورت واردات سی.بی.یو، بیش از پیش رضایت مشتریان ایرانی را کسب و جایگاه خود را تحکیم بخشد.

,
,

 

,

, ,


براساس این گزارش، پاییز سال گذشته قرارداد کرمان موتور و هیوندای کره جنوبی برای تولید محصولات این خودروساز کره ای در ایران نهایی شد و از دی ماه شاهد تولید هیوندای آی10 و آی20 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم بودیم.
پیش بینی می شود با توجه به شبکه گسترده کرمان موتور در سراسر کشور چنانچه که 5 خودرو مورد اشاره از سوی این خودروساز داخلی به بازار عرضه شود خریداران با اطمینان و رغبت بیشتری نسبت به خرید خودروهای مورد علاقه خود در این بازار پرهیاهو اقدام خواهند کرد.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه