اخبار داغ

مدیرکل صداوسیما استان مرکزی مطرح کرد؛

شبکه آفتاب ۲۴ ساعته می‌شود

شبکه آفتاب ۲۴ ساعته می‌شود
مدیرکل صداوسیما استان مرکزی از ۲۴ ساعته شدن شبکه استانی آفتاب در پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمیدرضا قربانی جم مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: شبکه استانی آفتاب هم اکنون با ۱۵۵ ساعت برنامه فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

قربانی جم با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های شبکه آفتاب ۲۰ ساعته خواهد شد اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های شبکه آفتاب از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۶ صبح روز بعد خواهد بود.

,

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بعد از ماه مبارک رمضان شبکه استانی آفتاب ۲۴ ساعته خواهد شد.

,

قربانی جم با بیان اینکه ۲۴ ساعته شدن شبکه آفتاب نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است بیان کرد: امیدواریم با همکاری مادی و معنوی که از سوی بخش های مختلف صورت می گیرد در ۲۴ ساعته کردن شبکه آفتاب موفق باشیم.

,

 مدیرکل صدا و سیما استان مرکزی گفت: ۲۴ ساعته شدن شبکه آفتاب فرصت بیشتری برای مدیران در ارائه عملکرد و پاسخگویی به مردم فراهم می کند که امیدواریم از این ظریفت استفاده شود.

,

وی با اشاره به مشکلات در خصوص پخش زنده برنامه‌ها گفت: برای این مهم سال ها است که پیگیری‌های بسیار جهت تهیه دستگاه اس‌ان‌جی انجام داده ایم.

,

قربانی جم اظهار کرد: اخیرا در تفاهم نامه ای که با معاونت عمرانی استانداری مرکزی داشته ایم مقرر شده است که نیمی از اعتبار تامین دستگاه اس ان جی را سازمان و نیمی دیگر را استانداری مرکزی تامین کند.

,

مدیرکل صداوسیما استان مرکزی بیان کرد: اگر اعتبار لازم برای تامین آن در اختیار قرار گیرد شاهد اتفاقات مثبتی در زمینه پخش زنده رویدادهای استان  خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه