اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

رقابت‌ها در انتخابات فرمایشی نبود

رقابت‌ها در انتخابات فرمایشی نبود
فرماندار شهرستان اسدآباد با قدردانی از مشارکت 78 درصدی مردم اسدآباد در انتخابات امسال، گفت: در این انتخابات رقابت‌ها فرمایشی نبود و لازم است همه مدیران ملاک حرکت را برنامه‌های دولت رئیس جمهور منتخب بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ حسین افشاری در شورای اداری که بعداز انتخابات امسال برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: این حماسه یکی از پرافتخارترین حماسه‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به خلق حماسه مردم در انتخابات دوازهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: مشارکت 73 درصدی مردم در این دوره از انتخابات نشان داد که ملت ایران پایبند به نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد از حضور و مشارکت 78 درصدی مردم در انتخابات امسال خبر داد وافزود: لازم می‌دانم که در این مرحله هم از حضورمردم و هم عواملی بستر ساز برگزاری انتخابات اعم از هیات اجرایی، نظارت، اعضای شورای تأمین، نیروهای انتظامی، کاندیداهای شورای شهر قدردانی کنم.

, فرماندار شهرستان اسدآباد از حضور و مشارکت 78 درصدی مردم در انتخابات امسال خبر داد وافزود: لازم می‌دانم که در این مرحله هم از حضورمردم و هم عواملی بستر ساز برگزاری انتخابات اعم از هیات اجرایی، نظارت، اعضای شورای تأمین، نیروهای انتظامی، کاندیداهای شورای شهر قدردانی کنم.,

وی گفت: با بازدیدی که یک روز بعداز انتخابات در سطح شهر داشتم، هیچ نشانی از آلودگی محیط شهری به پوستر و عکس نبود و این نشان از فرهنگ، فهم و درک کاندیداها و طرفداران آنان در ایجاد فضای مناسب شهری دارد.

,

افشاری به چهار ویژگی عمده در این انتخابات اشارهکرد و گفت: امنیت پایدار و فراگیر در سطح کشور از جمله ویژگی‌های بود که برای تأمین آن ماه‌ها قبل تلاش شده بود که مردم با خیال راحت پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

,

وی به سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: تأید سلامت ین انتخابات حضور ناظران شورای نگهبان، ناظران مجلس شورای اسلامی و بازرسان بود که در هر شعبه 7 الی 8 نفر حضور فعال داشتند و تعدادشان از مجریان و هیأت اجرایی بیشتر بود.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در سراسر کشور هم سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که تخلف قابل توجهی به تایید شورای نگهبان رسیده باشد، وجود ندارد.

,

وی همچنین رقابت سالم را از دیگر ویژگی های برشمرد و گفت: در این انتخابات رقابت‌ها سالم و بدون فرمایشاتی بود و در انتخابات ریاست جمهوری به صورت جبهه‌های وارد شدند  و سه نفر در یک دیدگاه و سه نفر دیگر در دیدگاهی دیگر؛

,

افشاری اذعان داشت: در این انتخابات گفتمانی که اکثریت مطلق قرار گرفت، گفتمان اعتدال و اصلاح طلبی بود لذا همه مدیران و ارکان کشور لازم است که به رأی اکثریت مردم احترام بگذارند و برنامه های دولت روحانی اجرایی کنند.

,

وی گفت: ما نیز در سطح شهرستان ملاک حرکت‌مان برنامه‌های آقای روحانی خواهد بود و اکثریت آرا در کشور ساختار قانونی را به ما نشان می‌دهد.

, وی گفت: ما نیز در سطح شهرستان ملاک حرکت‌مان برنامه‌های آقای روحانی خواهد بود و اکثریت آرا در کشور ساختار قانونی را به ما نشان می‌دهد.,

فرماندار شهرستان اسدآباد از ارائه لایحه طرح دو فوریتی دولت به مجلس برای ایجاد اشتغال مولد خبر داد و افزود: دولت درخواست یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مردم داشته که با 160 نر موافق در مجلس به تصویب رسید.

,

وی از بازدید پروژه‌های عمرانی در هفته آینده خبر داد و گفت: به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌ها بازدیدهایی را خواهیم داشت و اولویت پروژه‌های دیگر با ایجاد اشتغال است.

,

افشاری گفت: برخی از پروژه‌ها آماده بهره‌برداری بود اما به دلیل اینکه کارکرد تبلیغات انتخاباتی نداشته باشد، به بعداز این ایام موکول شد که با حضور وزرا شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

,

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه ضیافت الهی از عوامل نظارتی و بازرسی خواست در روند فروش اقلام و اجناس به مردم نظارت‌ها را تشدید کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه