اخبار داغ

۳۹ مددجوی کمیته امداد مهدیشهر به کربلا اعزام شدند

۳۹ مددجوی کمیته امداد مهدیشهر به کربلا اعزام شدند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر گفت: 39 نفر از مددجویان این نهاد در سال جاری به سفر زیارتی و معنوی کربلای معلی اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله مومنیان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: استارت اعزام مددجویان کمیته امداد مهدیشهر به کربلا از سال 95 کلید خوردو مددجویان واجد الشرایط را برای اعزام به کمیته امداد استان معرفی می کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: در سال 96 از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان به مهدیشهر سهمیه دادند و در اردیبهشت سال جاری 39 نفر از مددجویان را با کاروان زیارتی عتبات و عالیات به کربلا اعزام کردیم.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر بیان کرد: همچنین در سال جاری و با کمک خیرین 26 نفر از مددجویان را به سفر زیارتی فرهنگی مشهد مقدس اعزام کردیم.

,

مومنیان به هزینه های این سفر های زیارتی اشاره کرد و افزود: هزینه سفر مددجویان به مشهد مقدس برای آنان کاملا رایگان بود و برای هزینه سفر کربلای معلی نیز 50 درصد هزینه از مددجویان دریافت شد و مابقی را کمیته امداد امام خمینی مهدیشهر پرداخت کرد.

,

وی ادامه داد: برای اعزام این مددجویان به سفر کربلا حدود 18 میلیون تومان و برای سفر مشهد مقدس حدود 4 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه اعزام مددجویان کمیته به کربلا همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به در نظر گرفتن سهمیه برای هر شهرستان، اگر کمیته امداد با مشکل اعتبارات مواجه نشود تا پایان سال 96 دو نوبت دیگر برای اعزام مددجویان از استان سهمیه خواهیم گرفت.

,

مومنیان با اشاره به اعزام مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهدیشهر به کربلا در سال 95، خاطر نشان کرد: در پیاده روی اربعین سال گذشته نیز اعزام مددجویان را به سفر کربلا را داشتیم و هزینه سفر آنان را پرداخت کردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه