اخبار داغ

ویژه برنامه آزاد سازی خرمشهر در بوکان برگزار شد+تصاویر

ویژه برنامه آزاد سازی خرمشهر در بوکان برگزار شد+تصاویر
همزمان با سوم خرداد ماه روز آزاد سازی خرمشهر همایش بزرگی در فرهنگ سرای سیمرغ بوکان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛   در این همایش که با حضور جمع کثیری از بسیجیان، خانواده شهداء، مسئولان شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد امام جمعه بوکان در سخنانی به آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس اشاره کرد و عنوان نمود: سوم خرداد و فتح خرمشهر نماد مقاومت، ایثار و فداکاری ملت ایران استدر برابر زیاده خواهان و بی دینان جهان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس؛,

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده افزود: بازپسگیری و فتح خرمشهر، نشان بارز مقاومت و شاخصه مهمی برای ایستادگی است که سربازان امام (ره) در عملیات بیت المقدس به خوبی از عهده آن بر آمدند.

,

وی ادامه داد: مردم آزادیخواه جهان باید از مقاومت ها و ایستادگی های مردم ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن درس بگیرند زیرا هرجا مقاومت بوده، موفقیت، پیشرفت، توسعه، عزت و … را به دنبال داشته است.

,

ماموستا خلیفه زاده به آزادی و دموکراسی مبتنی بر دین اسلام در ایران اسلامی نیز اشاره کرد و تصریح نمود: نظام‌ اسلامی‌ بر خلاف‌ نظام‌های‌ دیگر، نظام‌ زورگویی، تحکم، تحمیل‌ فکر و اندیشه‌ بر مردم‌ نیست، بلکه اسلام‌ الگوی‌ تازه‌ای‌ را مد‌ نظر دارد که‌ از آن‌ به‌ “مردم‌‌سالاری‌ دینی” تعبیر می‌شود و همین مردم سالاری را  جهانیان در روز ۲۹ اردیبهشت به وضوح دیدند.

,

امام جمعه بوکان خاطر نشان کرد: این عظمت حضور پای صندوق های رای و نشان دادن مردم سالاری دینی به جهانیان به ۳۷ سال پیش و آزادی خرمشهر و دیگر عملیات های غرور آفرین رزمندگان اسلام بر می گردد که دست متجاوزین را از سرزمین ایران دور کردند و امنیت کنونی را برای ما به ارمغات اوردند.

,

در ادامه این همایش باشکوه جانشین فرمانده سپاه بوکان نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان فتح خرمشهر را بارزترین جلوه مقاومت دانست عنوان کرد: ملت ایران در هر زمانی که در برابر زور گویان و استکبار جهانی مقاومت کرده به پیروزی های تاریخی دست پیدا کرده است.

,

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی افزود: مقاومت ۳۴ روزه مردم خرمشهر و پس از آن رفع حصر آبادان از رویدادهای خاص هشت سال جنگ تحمیلی است که به ندرت در هر جنگی روی می‌دهد.

,

وی ادامه داد: یکی از بزرگ ترین حوادث تاریخ معاصر کشور و یکی از عظیم ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است که این حادثه نماد و متبلور صف آرایی سازمان یافته و تهاجمی قدرت های بزرگ استکباری دوران جنگ سرد و قدرت های منطقه ای آن دوران علیه انقلاب اسلامی است.

,

جانشین فرمانده سپاه بوکان خاطر نشان کرد: سوم خرداد سالروز آزاد‌سازی خرمشهر روز تاریخی و حماسی بود که در ذهن مردم و تاریخ کشور ایران ثبت شده است و روند جنگ هشت ساله ایران را تغییر داد.

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه