اخبار داغ

رییس حوزه هنری هرمزگان خبرداد:

نمایش از خلیج فارس تا جماران به همایش «تئاتر مردمی خرداد» راه یافت

نمایش از خلیج فارس تا جماران به همایش «تئاتر مردمی خرداد» راه یافت
نمایش «از خلیج فارس تا جماران» کاری از واحد نمایش حوزه هنری هرمزگان به کارگردانی حبیب الله ناصری به همایش تئاتر مردمی خرداد راه پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ؛گفت: نمایش «از خلیج فارس تا جماران» کاری از واحد نمایش حوزه هنری  هرمزگان به کارگردانی حبیب الله ناصری به همایش تئاتر مردمی خرداد راه پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار , فرهنگ کده,  ؛گفت: نمایش «از خلیج فارس تا جماران» کاری از واحد نمایش حوزه هنری  هرمزگان به کارگردانی حبیب الله ناصری به همایش تئاتر مردمی خرداد راه پیدا کرد.,

 

,

رییس حوزه هنری هرمزگان اظهار کرد: هیات انتخاب چهارمین همایش سراسری "تئاتر مردمی خرداد" پس از بررسی و ارزشیابی آثار رسیده به دبیرخانه ، 20 نمایش را حایز شرایط حضور در این رویداد معرفی کرد.

,

 

,

, ,

وی در ادامه با بیان اینکه چهارمین همایش سراسری "تئاتر مردمی خرداد" به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود ؛تصریح کرد: آثار گروه‌های استانی از 13 تا 16 خردادماه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به اجرا خواهند پرداخت که از حوزه هنری استان هرمزگان نیز نمایش " از خلیج فارس تا جماران " به کارگردانی حبیب الله ناصری در این رویداد فرهنگی حضور خواهد داشت.

,

 

,

پیش دار تصریح کرد: مراسم اختتامیه‌ همایش تئاتر مردمی خرداد در روز 17خردادماه با تقدیر از گروه‌های شرکت کننده ، در حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.

,

 

,

رییس حوزه هنری هرمزگان بیان کرد: چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» ویژه‌ نمایش‌های خیابانی و محیطی به منظور ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)برگزار می شود.

,

 

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» پرداختن به قیام 15 خرداد و نقش و جایگاه آن در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) از 13 تا 16 خردادماه به دبیری امیرحسین شفیعی و به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در تهران و 12 استان برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه