اخبار داغ

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص):

انجام ۱۲هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور/اقدام جدی قرارگاه سازندگی خاتم برای احیای دریاچه ارومیه

انجام ۱۲هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور/اقدام جدی قرارگاه سازندگی خاتم برای احیای دریاچه ارومیه
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در راستای سازندگی گفت: ۱۲هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار عباد الله عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و مردمیاری و توسعه اراضی کشاورزی در شهرستان پلدشت گفت : سپاه پاسداران یک مجموعه مردمی است و بر اساس رسالت محوری و اقتضای زمان حضور پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

سردار عبداللهی با اشاره به فعالیت ۲۵ ساله قرارگاه تاکید کرد : موتور محرک سازندگی کشور قرارگاه خاتم است و در همه فعالیت های اولویت دار تلاش می کند.

,

وی ادامه داد : مثل دوران جنگ تحمیلی الان ۲۰۰ لشکر سازندگی زیر مجموعه قرارگاه در کشور تلاش می کنند.

,

سردار عبداللهی با توجه به چالش کم آبی و مدیریت نامناسب آب تصریح کرد: با عنایت مقام معظم رهبری و تلاش قرارگاه یک هزار و 460 کیلومتر در نوار غربی کشور با ۱۰ میلیارد مترمکعب آب های مرزی با ۱۷ سد در دستور کار قرار گرفت.

,

وی اذعان کرد: از ۳۶ کیلومتر تونل آبی احیای دریاچه ارومیه در ۱.۵ سال کاری ۱۰ کیلومتر احداث شده و بقیه ان هم ظرف ۳۰ ماه به اتمام می رسد.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)دیگر اقدام قرارگاه را توجه به محرومیت زدایی  و اجرایی بیش از ۱۲۰۰۰ پروژه عنوان کرد و گفت : در حوزه کشاورزی اقتصاد مقاومتی هم  از جمله آبیاری تحت فشار ۲۵۰۰ هکتاری در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی در پاسخ به درخواست های استاندار وعده داد با تمام توان در راستای تحقق محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه