اخبار داغ

«غوغای روحانی» در دانشگاه فردوسی مشهد + حواشی

«غوغای روحانی» در دانشگاه فردوسی مشهد + حواشی
مناظره «غوغای روحانی» با حضور محمد علی رامین، معاون وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد و صادق زیبا، استاد دانشگاه تهران در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، محمدعلی رامین در مناظره «غوغای روحانی» که در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد اظهار کرد: تبریک به کسانی که در انتخابات برده‌اند و تبریک به کسانی که اخلاق و معنویت را بردند هرچند آرای آنان کمتر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

 

,

وی ادامه داد: آزادی خرمشهر حماسه تاریخی که همه قدرت‌ها تجاوز کردند و ایران با مقاومت خاکش را نداد.

,

 

,

طبق جمع بندی در کشور دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم

, طبق جمع بندی در کشور دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم,

 

,

صادق زیباکلام نیز بیان کرد: باید برگردیم به شرایط عادی کشور و ارزیابی داشته باشیم که جهت به کدام طرف است، البته من به جمع‌بندی رسیده‌ایم در کشور دیگر دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم.

,

 

,

وی ادامه داد: باید بین جریان فرورفتن در خواب‌سنگین اصولگرا که علی‌رغم صدای مهیب در خواب غوطه‌ور هستند و نمی‌خواهند متوجه شوند تغییرات به وجود آمده و غیرازاین جریان، تفاوت قائل شد.

,

 

,

زیباکلام گفت: در دوم خرداد۷۶ انتظار نمی‌رفت جریان اصولگرا بیدار شود و در اقدامی غیرمترقبه ۲۰میلیون رأی دادند، اصولگرایان حاضر نشدند برای یک دقیقه به کسی که ناشناخته بود و۲۰ میلیون رأی آورد، فکر کنند.

,

 

,

این استاد دانشگاه گفت: اصلاحات آمریکایی و اصلاحات غیر اسلامی در دوران روی کار آمدن اصلاح‌طلبان مطرح شد؛ اما کسانی که تریبون نماز جمعه را دارند تحمل یک ساعت برنامه را ندارند. 

,

 

,

وی افزود: در ماجرای کوی دانشگاه نیز کودتا مطرح شد تا سال ۸۴ احمدی‌نژاد و اصولگرایان به قدرت رسیدند و تنها درسی که گرفته بودند محدود کردن جریان مقابل بود.

,

 

,

زیباکلام بیان کرد: بعد از فتنه ۸۸ و حماسه ۹دی، سال ۹۲ به قدرت رسیدن جریان اصلاحات تکرار شد و لیست اصولگرایان در تهران هم در مجلس دهم انتخاب نشد؛ حتی یک نفر.

,

 

,

وی ادامه داد: شبانه‌روز دولت روحانی را کوبیدند و برجام را تخریب کردند، ظرف دو دهه هر وقت فرصت داشتند به مردم گفتند سیاست خارجه نمی‌خواهند و حال رسالت ایشان رسیدن به حقوق ۱۶میلیون است.

,

 

,

این اپوزیسیونِ درون نظام حیرت‌انگیز است

, این اپوزیسیونِ درون نظام حیرت‌انگیز است,

 

,

زیباکلام افزود: بیست سال است اصولگرایان در خواب‌سنگین هستند چنانچه اشتباه است باید پاسخ دهید؛ زیرا این اپوزیسیون درون نظام حیرت‌انگیز است. چرا به دنبال آشتی ملی نمی‌روید؟.

,

 

,

وی تصریح کرد: واقعیت‌ها را ببینید الآن نباید به دنبال تغییر مدیران بود و باید به فکر بود اصولگرایان حرف دیگران را می‌خواهند بشنوند یا خیر؟.

,

 

,

رامین نیز در ادامه بیان کرد: ایران برای تغییر نظام سلطه جهانی انقلاب کرد و پس ‌از آن جریان انقلابی و ضدانقلابی به وجود آمد سپس میان این دو جریان غیرانقلابی محافظه‌کاران ملی و محافظه‌کاران بین‌المللی تشکیل شدند تا وضعیت موجود را حفظ کنند.

,

 

,

این استاد دانشگاه افزود: محافظه‌کاران بین‌المللی اصلاح‌طلب و محافظه‌کاران ملی اصولگرا هستند؛ اما در کنار این‌ها جریان ضدانقلابی، منافقین و داعش و داخلی هم داریم که در نقاط حساس همگرا می‌شوند.

,

 

,

وی تأکید کرد: فشار نظام سلطه و مدیریت جریان‌ها به‌جایی رسیده است که مخالفان و قبایل به روحانی شیعی رأی می‌دهند که در حقیقت اراده ملت ایران را به‌نظام سلطه تحمیل می‌کند.

,

 

,

رامین ادامه داد: برخی به دنبال احساسی کردن جوانان و با دوقطبی کردن به  فکر غافل کردنشان از واقعیت‌ها هستند.

,

 

,

وی افزود: باید به کسی که دوقطبی صلح و جنگ را مطرح می‌کند گفت مگر تو نماینده آمریکا هستی و رقیب تو کسی است که مستبد است؟، اگر رقیب تو سینه‌اش گنجینه اسرار است و نمی‌گوید تو سال‌های گذشته نماد استبداد بودی بنای حق بودن حرف‌هایت نیست.

,

 

,

زیباکلام نیز بیان کرد: کسب مراتب اساتید در  دانشگاه تهران سخت است چنانچه یک افتخار در زندگی‌ام داشته باشم همین است که در کمترین زمان دانشیار شدم؛ اما از صحبت‌های دکتر رامین چیزی نفهمیدم.

,

 

,

وی ادامه داد: چرا باور نمی‌کنید کسانی هستند که امیال آن‌ها با خواست اصولگرایان سازگاری ندارد. علی‌رغم دو دهه گذشته آیا به فکر فرونرفتید مشکل کار کجاست؟.

,

 

,

موافق شکستن حصر ملت ایران هستم 

, موافق شکستن حصر ملت ایران هستم ,

 

,

رامین نیز بیان کرد: آقای زیباکلام پایین آمدن سطح قدرت نظام سلطه را حق دارد نفهمد و ازاین‌جهت ایرادی نمی‌توان به تفکر ایشان گرفت.

,

 

,

وی ادامه داد: غربی‌ها در درجه اول نظام آموزشی مدون دارند برای رشد انگیزه جهت انتخاب سیاسی که می‌خواهند؛ اما جمهوری اسلامی نظامی را تأسیس نکرده است.

,

 

,

این استاد دانشگاه افزود: جمهوری اسلامی به سمت تمدن جدیدی است درحالی‌که آمریکا و انگلیس از کشورهای بدون دموکراسی حمایت می‌کند و هرکسی قانون کشور را بشکند موردحمایت قاطع غربی‌ها قرار می‌گیرد.

,

 

,

رامین افزود: موافق شکستن حصر ملت ایران هستم که با کمک غربی‌ها تحریم‌ها را برخی به ملت ایران تحمیل کردند.

,

 

,

نظام را باید به اهداف انقلاب اسلامی برگردانیم

, نظام را باید به اهداف انقلاب اسلامی برگردانیم,

 

,

زیباکلام نیز بیان داشت: چهل سال می‌گوییم آمریکا ما را وابسته کرد، شاه هر کاری کرده برای وابسته کردن بوده است؛ اما تا چند سال این را باید گفت؟.

,

 

,

زیباکلام گفت: چرا دانشگاه‌های زمان شاه و از نگاه برخی منحرف را نبستید تا دانشگاه اسلامی ایجاد کنید.

,

 

,

وی افزود: شما آمریکا ستیزی را به گردن اهداف انقلاب انداختید ازاین‌رو نظام را باید به اهداف انقلاب اسلامی برگردانیم.

,

 

,

زیباکلام گفت: اولین راهپیمایی بعد از انقلاب برای آزادی زندانیان سیاسی انجام شد.

,

 

,

رامین نیز بیان داشت: آزادی زمان شاه از جنس هرزگی و جنسی را تبلیغ می‌کرد، جشن هنر شیراز با تئاتر هرزگی دونفره یکی از دلایل انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی افزود: ادعای دولت برای آزادی معنی ندارد و قانون برای همه یکسان است و کسی حق ندارد با این شعارها مردم را فریب دهد.

,

 

,

رامین در خصوص انتخابات اخیر گفت: تخلفات در دست بررسی است ولی به رأی مردم احترام می‌گذاریم

,

 

,

حواشی مناظره در دانشگاه فردوسی مشهد

, حواشی مناظره در دانشگاه فردوسی مشهد,

 

,

از حواشی برنامه مناظره امروز در دانشگاه فردوسی مشهد که شبیه به ستاد جریان سیاسی شده بود این بود که ورود آقای رامین به سالن با هوو کردن شروع شد و تمامی سالن یک‌صدا آهنگ‌های ستاد  انتخاباتی آقای روحانی و یار دبستانی را زمزمه می‌کردند.

,

 

,

۴۵دقیقه تأخیر برای خواندن نماز آقای رامین مورد توهین حاضرین در سالن همایش دانشگاه فردوسی و آقای زیباکلام قرار گرفت.

,

 

,

حاضرین با پلاکارد عکس میرحسین موسوی و کلمه ایستاده‌ایم نمایی از تجلی جریان 88 را در سالن همایش دانشگاه فردوسی بود.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه