اخبار داغ

با صدور پیامی

دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ از مردم و برگزار کننده گان انتخابات تقدیر کرد

دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ از مردم و برگزار کننده گان انتخابات تقدیر کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهرنگ در پیامی از مردم و برگزار کننده گان انتخابات در کوهرنگ بخاطر رعایت مقررات انتخاباتی تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهرنگ در پیامی از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

علیرغم تمامی هجمه ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برأی تضعیف روحیه مردم، مجددا حماسه دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

 ضمن تبریک به نامزدهای منتخب مردم، رای مردم امانت سنگینی را بر عهده منتخبین نهاده و انشالله که منتخبین مردم امانتدار خوبی در این زمینه باشند.

لازم به ذکر است علیرغم وجود زمینه های بالقوه تنش و درگیری، با تدبیر به موقع مسئولین بحمدالله در روند برگزاری انتخابات با مشکل معتنابهی روبرو نبودیم که این موضوع مدیون تلاش های شبانه روزی دوستان بزرگوار در نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (ارواحنا فدا) است، که از زمان کلید خوردن انتخابات ضمن رصد کلیه تحرکات در مقاطع مورد نیاز نسبت به شناسایی و خنثی سازی تهدیدات اقدام نمودند

جا دارد ضمن عرض خسته نباشید به این بزرگواران دست تک تک این بزرگواران را بوسید.

در پایان سلامتی مقام معظم رهبری، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی منتخبین به رای مردم را از خداوند منان خواستارم.

محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهرنگ


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه