اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور:

امنیت پایدار با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی امکان‌پذیر است

امنیت پایدار با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی امکان‌پذیر است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور گفت: ایجاد امنیت پایدار در مناطق مختلف تنها با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی امکان‌پذیر و قابل دست‌یابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار محمد تقی اوصانلو در مراسم بهره برداری از فاز اول طرح احیاء و توسعه اراضی کشاورزی ۲هزار و ۵۰۰ هکتاری آراز ۳ و افتتاح هزار طرح محرومیت زدایی و مردم یاری در شمالغرب کشور گفت: فرمانده کل قوا در موضوع امنیت فرموده اند، مسئله امروز این منطقه امنت است و این مسئولیت را همیشه بر دوش خود احساس کنید و این احساس مسئولیت را به فرزندان و جوانانتان منتقل کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی تصریح کرد: این کشور و این ملت باید این حرکت را ادامه دهند، دشمنی ها استمرار دارد اگر سر گرم مسائل کوچک شدیم و از مسئله اصلی خود که حفظ کیان این نظام است غافل شدیم دشمن ممکن است ضربه بزند.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در کردستان که فرمودند«امنیت پایدار مردمی باید منطقه ایجاد شود» افزود: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح ۵ ساله ای را با محوریت قرارگاه حمزه سیدالشهداء تهیه و بعد از تایید فرمانده کل سپاه پاسداران و مصوبه ستاد کل نیورهای مسلح در راستای ایجاد امنیت پایدار مردمی برای دور کردن ضدانقلاب از مرز ها و آزاد سازی مناطق در اختیار دشمن اجرای اقدامات محرومیت زدایی و ببصیرت افزایی ابلاغ گردید.

,

به گفته وی گوشه ای از تحقق ماموریت مذبور هماهنگی و وحدت بین مسئولین کشوری و لشگری عملیات هایی متعددی انجام و مناطق شاخصی از جمله بورالان، جاسوسان،شهیدان، حاج ابراهیم، قندیل و … با وسعت تقریبی ۱هزار و ۶۰۰ کیلومتر مربع پاکسازی شد، میله گذاری مرزی و حدود های مرزی مشخص شد، تثبیت امنیت در منطقه، سند راهبری شمال غرب بعد از مطالعه تحت عنوان سند راهبری توسعه امنیت پایدار مردمی غرب و شمالغرب کشور با در نظر گرفتن ظایف فرماندهان و مسئولین تهیه و سیر مراحل تصویب و ابلاغ گردید، انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی در راستای همسو کردن با نظام است.

,

سردار اوصانلو گفت: سپاه به عنوان یک نهاد انقلاب از دل مردم جوشیده است و انتظا می رود مردمی بودن خود را بیش از پیش حفظ کند و به آن اهمیت دهد.

,

وی تصریح کرد: یکی از صحنه هایی که سپاه توانسته است این ویژگی را متبلور کند الگو گیری از ائمه معصومین به ویژه علی ابن ابیطالب(ع) است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور افزود: محرومویت زدایی یکی از اموری است که بعد از انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به روحیه انقلابی خود در حفظ دستاورد های آن بر عهده گرفته است.

,

به گفته وی سپاه لحظه ای در این راه غفلت نکرده و از فرصت های به دست آمده پله‌ای برای پیروزی های بعد ساخته ایم.

,

سردار اوصانلو گفت: مردم مناطق مرزی ما به نسبت به کشور خود از تعصب برخوردارند و این با حداقل توجه نظام آمیخته میشه بیشترین اثر را در تثبیت امنیت منطقه دارد.

,

وی با اشاره به پروژه های مردم یاری و محرومیت زدایی تصریح کرد: کمک به احداث حوزه های علمیه، کمک به احداث مساجد، غسالخانه، سرویس های بهداشتی، پل، آبرسانی، جاده ها و کمک به باز سازی مزار های شهداء گوشه ای از این اقدامات است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور افزود: ۳ هزار پروژه در سال های ۹۴ و ۹۵  در مناطق شمال غرب و کردستان به بهره برداری رسیده است.

,

به گفته وی اعتبارات قابل توجهی برای سال جاری در نظر گرفته شده است که تماما در مناطق محروم و با تلاش جهادی فرزندان انقلاب عملی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه