اخبار داغ

با ناکامی همراه شد:

اولین پرش «مبینی» در آن سوی آب‌ها

اولین پرش «مبینی» در آن سوی آب‌ها
ریحانه مبینی پدیده ورزش آران و بیدگل در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از راه‌یابی به مرحله نهایی بازماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، رئیس اداره ورزش و امور جوانان آران و بیدگل با اشاره به حضور ریحانه مبینی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: دومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با شرکت ورزشکاران دختر و پسر از کشوهای قاره کهن از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲ خرداد ماه در ورزشگاه ملی سوپاچالاسای بانکوک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

ابوذر فردنژاد با بیان این که تیم ملی دو و میدانی نوجوانان با ۲۱ ورزشکار در این رقابت ها حاضر شد تصریح کرد: کسب یک مدال نقره و چهار مدال برنز حاصل کار دو و میدانی کاران کشورمان بود.

,

وی در خصوص نتیجه کسب شده توسط ریحانه مبینی اعلام کرد: ریحانه مبینی پدیده ورزش آران و بیدگل در اولین تجربه مسابقات برون مرزی در ماده‌ی پرش طول با پرشی به طول پنج متر و ۳۶ سانتی متر از راه‌یابی به مرحله نهایی بازماند.

,

, ,

رئیس اداره ورزش و امور جوانان آران و بیدگل اضافه کرد: مبینی همچنین در قالب تیم دو و میدانی امدادی بانوان نیز در این رقابت‌ها حضور یافت که با خطای فنی از این مسابقات کنار رفتند.

,

به گفته فردنژاد ریحانه مبینی را در این مسابقات حسن بادپی ازمربیان سازنده‌ی شهرستان به عنوان مربی همراهی می کرد.

,

ریحانه مبینی پدیده نوجوان ورزش آران و بیدگل با ثبت رکورد شخصی پنج  متر و ۹۰ سانتی متر تنها ۲۴ سانتی متر با رکورد پرش طول بانوان ایران که از حدود ۴۰ سال پیش تا کنون به ثبت رسیده فاصله دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه