اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولان؛

یادمان شهدای مدافع حرم در فریمان رونمایی شد

یادمان شهدای مدافع حرم در فریمان رونمایی شد
یادمان شهدای مدافع حرم با حضور فرمانده سپاه ناحیه فریمان، امام جمعه و جمعی از مسئولان در محل اداره آموزش و پرورش فریمان رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ظهر امروز مراسم رونمایی از یادمان شهدای مدافع حرم با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان، امام جمعه، رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش در محل اداره آموزش و پرورش فریمان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,


فرمانده سپاه ناحیه فریمان در این مراسم با گرامیداشت سالگرد فتح خرمشهر اظهارکرد: شهدای مدافع حرم به تبعیت از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به منظور حراست از ارزش‌های اسلام و انقلاب و حریم اهل بیت(ع) کیلومترها دورتر از خاک جمهوری اسلامی با دشمنان مقابله می‌کنند.

,
,

 

,

حسین شمس خاطرنشان کرد: شهر خرمشهر دارای موقعیت استراتژیک بود و در اوایل جنگ قرارداشتیم که دشمن بعثی این شهر را اشغال کرد و جوانان غیور خرمشهر بیش از 30 روز با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح دفاع کرد و بالاخره پس از 19 ماه و با طرح‌ریزی عملیات بیت المقدس موفق به بازپس‌گیری خرمشهر شدیم.
 

,
,


امام جمعه فریمان نیز در این مراسم اظهارکرد: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که با بذل جان خود امنیت و آرامش را به هموطنان خود بخشیده‌اند.

,
,

 

,

حجت الاسلام ایزدی گفت: امیدواریم اعمال ما در این ماه مبارک رمضان مورد قبول حق‌تعالی واقع شود و چنانچه تاکنون مورد رحمت خداوند قرار نگرفته‌ایم، لطف و مغفرت خداوند شامل حال ما شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه