اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب مطرح کرد

معنویت و اتحاد، رمز بقای نظام اسلامی

معنویت و اتحاد، رمز بقای نظام اسلامی
امام جمعه میاندوآب گفت: معنویت و اتحاد همانگونه که عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند، عامل و رمز دوام و بقای آن نیز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در میاندوآب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که ظلم و جور در شهر و کشور ما حاکم بود، اظهار کرد: در آن زمان مومنین در تنگنا بودند و امام راحل(ره) با انقلاب اسلامی ما را از این وضعیت نجات دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: ثمره انقلاب اسلامی ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی بود که همین ایثارها در هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند.

,

وی با بیان اینکه علت حدوث انقلاب اسلامی همان علل دوام و بقای انقلاب است، گفت: نخستین علت به وجود آمدن انقلاب اسلامی معنویت، اعتقادات و باورهای دینی بود که امروز نیز برای دوام انقلاب وظیفه داریم تا معنویت را توسعه دهیم.

,

حسن زاده تصریح کرد: قدرت بدنی در سایه روح و جسم قوی می توان انسان را قوی کند و اینکه نوجوانی نارنجک به کمر خود ببندد و در مقابل دشمن بایستد، این نشان دهنده معنویت قوی است.

,

امام جمعه میاندوآب، اتحاد را عامل دیگر برشمرد و اظهار کرد: اتحاد در بین آحاد مردم یکی دیگر از عوامل پیروزی انقلاب بود و اکنون نیز وظیفه داریم تا از تفرقه و دوگانگی بپرهیزیم و مراقب نیرنگ دشمنان باشیم.

,

وی افزود: دشمن امروز با امپراطوری رسانه ای، با شبکه های اجتماعی، ماهواره و هر طریق دیگر اعتقادات و اتحاد ما را نشانه گرفته است و اگر ما متحد و همدل باشیم، دشمنان کاری از پیش نمی برند، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس کاری از پیش نبردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه