اخبار داغ

عضو شورای شهر زنجان:

نسخه‌ی شفابخش توسعه زنجان مشارکت شهرداری با بخش خصوصی/ پل کابلی سیدالشهدا (ع) در آستانه‌ی بهره‌برداری

نسخه‌ی شفابخش توسعه زنجان مشارکت شهرداری با بخش خصوصی/ پل کابلی سیدالشهدا (ع) در آستانه‌ی بهره‌برداری
امیدی گفت: تعامل شهرداری و مدیریت استانی و تسهیل شرایط جذب سرمایه و مشارکت بخش خصوصی منجر به قرار گرفتن زنجان در مسیر توسعه پایدار می‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید امیدی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به حضور موثر بخش خصوصی در پروژه‌های شهری اظهار داشت: تنها نسخه شفا بخش و موثر برای توسعه عمران و آبادانی و بهبود خدمات شهری، زمینه‌سازی برای حضور فعال بخش خصوصی و مشارکت شهرداری با فعالان اقتصادی در  طرح‌های شهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: بودجه عمرانی شهرداری زنجان از منابع داخلی در یک سال معادل 100 میلیارد تومان است که بیشتر با این میزان بودجه فعالیت‌های متعارف عمران شهری مانند بازگشایی معابر، ایجاد فضاهای سبز، انجام پیاده‌ روسازی و آسفالت صرف می‌شود.

,

عضو شورای شهر زنجان گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر به جهت بهره‌برداری از طرح‌ها مشارکت بخش خصوصی به صورت جدی پیگیری شده و در همین راستا بهمن سال گذشته سه پروژه‌ی مشارکتی بین شهرداری و بخش خصوصی با عنوان طرح اداری و تجاری مهدوی در شهرک کارمندان، مجموعه پارکینگ با تلفیق تجاری دروازه ارک و ایجاد بازارچه میوه و تره بار در گلشهر گلنگ زنی شد.

,

 وی خاطر نشان کرد: طبق پیش‌بینی و برآوردهای انجام شده در مجموع سرمایه گذاری این سه طرح بالغ بر 150 میلیارد تومان خواهد بود.

,

امیدی با اشاره به کمبود منابع داخلی شهرداری اذعان کرد: اگر ما بخواهیم برای اجرا و بهره برداری از این سه طرح فقط از بودجه شهرداری استفاده کنیم زمانی نزدیک به یک‌ونیم سال باید به انتظار بنشینیم، لذا با جذب سرمایه هم بودجه شهرداری حفظ می شود و هم طرح‌ها هر چه سریعتر به بهره برداری می‌رسد.

,

این عضو شورای شهر ابراز داشت: بازگشایی محور خیابان زینبیه غربی از جمله پروژه‌های ناتمام بود که با پیگیری‌های شورای شهر و اتمام تملیک عملیات عمرانی آن آغاز شده است، بهره‌برداری از این طرح اثر مهمی در کنترل ترافیک مرکز شهر خواهد داشت.

,

, ,

امیدی با اشاره به پروژه پل سیدالشهدا(ع) عنوان کرد: با اتمام بتن ریزی در سطح سوم پل سید الشهدا (ع) کار تکمیل این تقاطع غیر همسطح به مراحل نهایی نزدیکتر شده و پیگیر هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح نیز به بهره‌برداری برسد.

,

, ,

وی خاطر نشان کرد: برای پیشرفت و آبادانی شهر زنجان مجموعه مدیریت شهری و مدیریت استانی باید در کنار هم و در تعامل با هم ضمن ارائه مشوق‌های مناسب، ایجاد شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذاران و تسهیل روند مشارکت زمینه را برای حضور فعالان اقتصادی و تعریف پروژه‌های دارای توجیه اقتصادی و سودآور در حوزه شهری فراهم نمایند.

,

این عضو شورای شهر ادامه داد: ضمن کمک به اشتغال زایی، گردش سرمایه و نقدینگی، ایجاد سودآوری برای طرفین مشارکت و درآمد پایدار برای شهرداری در نهایت مشارکت اجرایی منجر به عمران و آبادانی و بهبود کیفیت خدمات شهری در زنجان می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه