اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد :

مسئولان باید اسلامیت نظام را جدی‌تر بگیرند / حضور مردم در انتخابات؛ نتیجه مدیریت رهبر انقلاب بود

مسئولان  باید اسلامیت نظام را جدی‌تر بگیرند / حضور مردم در انتخابات؛ نتیجه مدیریت رهبر انقلاب بود
آیت‌الله ناصری با تأکید براین نکته که مسئولان ما باید اسلامیت نظام را جدی‌تر بگیرند و در تثبیت اخلاق و سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه کوشا باشند تصریح کرد: این پست و مقام‌های دنیا هدف نهایی زندگی بشر نبوده و غایت کمال بشر، دین‌مداری، حرکت درراه خدا و بندگی اوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ آیت‌الله ناصری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنانهاده شده که البته اسلامیت آن بااهمیت‌تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: جمهوریت با اسلامیت کامل می‌شود و ازآنجاکه نظام ما بر اساس اسلام، آیات قرآن، دستورات پیامبر (ص) و هدایت‌های امام راحل و رهبری معظم شکل‌گرفته باید به سمت اسلامیت حرکت کنیم.

,

آیت‌الله ناصری با تأکید براین نکته که مسئولان ما باید اسلامیت نظام را جدی‌تر بگیرند و در تثبیت اخلاق و سبک زندگی دینی و اسلامی در جامعه کوشا باشند تصریح کرد: این پست و مقام‌های دنیا هدف نهایی زندگی بشر نبوده و غایت کمال بشر، دین‌مداری، حرکت درراه خدا و بندگی اوست.

,

وی در ادامه خطاب به مسئولان نظام بیان کرد: اسلامیت نظام اصل نظام بوده و جمهوریت مقدمه و در کنار آن است بنابراین باید جامعه و مردم را نسبت به عشق و امید به خدا امیدورارکنیم نه اینکه امید را در نگاه به غرب و شرق بدانیم.

,

امام‌جمعه یزد با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در طول سی‌وهشت سال عمر انقلاب اظهار داشت: در این سال‌ها دشمنان با صرف هزاران میلیارد دلار و بهره‌گیری از تمامی امکانات تلاش کردند تا جمهوری اسلامی را شکست بدهند که با خواست و اراده خداوند و درایت و مدیریت امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حضور هوشمندانه ملت در همه عرصه‌ها، تمامی توطئه با شکست مواجه شده است.

,

ناصری به حضور باشکوه مردم در انتخابات اخیر هم اشاره کرد و ابراز داشت: اگر هدایت‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نبود و مردم این‌گونه در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نمی‌کردند معلوم نبود دشمنان قسم‌خورده نظام چه نقشه‌هایی برای این کشور می‌کشیدند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه با گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد شهدای گران‌قدر عملیات بیت‌المقدس اضافه کرد: صدامیان بر روی خرمشهر حساب ویژه بازکرده بودند و باوجوداینکه تمام سرمایه خود را برای حفظ این شهر گذاشته بودند و علی‌رغم تدابیر سخت نظامی اعم از سیم‌های خاردار و مین‌گذاری مناطق، رزمندگان اسلام توانستند با توکل به خدا و با هدایت‌های امام (ره) و فنون نظامی پیچیده آنان را شکست داده و خرمشهر را آزاد کنند.

,

وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور آمریکا در عربستان و خرید میلیاردها دلار سلاح و مهمات توسط این کشور اظهار داشت: آنان باید به آمریکائی‌ها التماس کنند و سلاح بخرند اما جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران و مقاومت مردم امروز در صنعت دفاعی خودکفا بوده و نیازهای نظامی خود را، خود می‌سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه