اخبار داغ

امام جمعه موقت بانه:

دفاع مقدس ملت ایران همچنان تداوم دارد

دفاع مقدس ملت ایران همچنان تداوم دارد
امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه دشمنی غرب و استکبار با ملت ایران هرگز تمام شدنی نیست گفت:دفاع مقدس ملت ایران همچنان تداوم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه در مراسم فتح و آزادسازی خرمشهر که به همین مناسبت در سپاه بانه برگزار شد؛ با اشاره به کلام امام راحل در خصوص اهمیت فتح خرمشهر مبنی بر اینکه آزادسازی خرمشهر صرفا فتح خاک نیست اظهار داشت: فتح خرمشهر بایستی همواره بعنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی گرامی داشته شود چرا که این واقعه مهم سند افتخار ملت ایران در تاریخ معاصر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر,

وی افزود: هشت سال جنگ  تحمیلی از طولانی ترین جنگ ها در صده حاضر است که نظام نوپای اسلامی توانست با استعانت از پروردگار متعال؛ رهبری امام خمینی و پایمردی و استقامت ملت ایران که نشات گرفته از قدرت ایمان و آموزه های اسلام ناب بود علی رغم همه تمام کمبودهای تجهیزاتی در برابر رژیم بعث که مورد حمایت بیش از 35 کشور اروپایی بود ایستادگی کرده و حقانیت خود را به تمام جهان نشان دهد.

,

ماموستا کریمی تصریح کرد: دشمن امروز هم پس از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و پایان دفاع مقدس دست از دشمنی با ملت و مردم ایران برنداشته است و هر روز با توطئه و ترفند جدیدی به این دشمنی خود ادامه میدهد.

,

امام جمعه موقت بانه خاطرنشان کرد؛ امروز استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار با راه اندازی کانال های ضد فرهنگی درصدد ترویج فرهنگ غربی و تفکر ابتذال در بین جوامع اسلامی بویژه جوانان ایران می باشد.

,

ماموستا کریمی یادآور شد؛ این خوش خیالیست که فکر کنیم دیگر دشمن به ما کاری نداشته و با پایان یافتن دفاع مقدس جنگ نیز خاتمه یافته است بلکه بدلیل خصومت بی وقفه دشمنان دفاع مقدس ملت ایران همواره تداوم دارد و هرگز پایان یافتنی نیست.

,

  وی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان افراطی گری و تکفیری در کشورهای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: داعش که امروز داعیه اسلامیت و برپایی خلافت اسلامی را در سر  می پرواند با حمایت مالی و تجهیزاتی استکبار و در راستای تضعیف جبهه مقاومت و جلوگیری از جهانی شدن اسلام راه اندازی و ایجاد شده است .

,

کریمی با بیان اینکه اسلام دین صلح، مهربانی و رحمت است خاطرنشان کرد؛ داعش و جریان های افراطی هرگز نمیتوانند نماینده اسلام باشند چرا که اسلام  مخالف هرگونه خشونت و کشتار است.

,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه