اخبار داغ

جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های ارومیه؛

سند ۲۰۳۰ تاراج میراث تربیتی و فرهنگی ملت ایران است/نهادهای ذیربط مانع عملیاتی شدن سند استعماری ۲۰۳۰ شوند

سند ۲۰۳۰ تاراج میراث تربیتی و فرهنگی ملت ایران است/نهادهای ذیربط مانع عملیاتی شدن سند استعماری ۲۰۳۰ شوند
جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های ارومیه ضمن محکوم کردن عملیاتی شدن سند ضد ملی و استعماری 2030 بیانیه ای را صادر نمودند که متن آن در ادامه آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسل برهان؛ جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های ارومیه ضمن محکوم کردن عملیاتی شدن سند ضد ملی و استعماری ۲۰۳۰۰ بیانیه ای را صادر نمودند که متن آن در ادامه آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

به نام خدا

,

ما اساتید دانشگاه های ارومیه در راستای همراهی و حمایت از گلایه قاطع مقام معظم رهبری در مورد سند ضد ملی و ضد دینی ۲۰۳۰ که با پنهان کاری و بدون طی مراحل قانونی تصویب ، ابلاغ و اجرایی شد، اعتراض خود را اعلام می کنیم و این اقدام دولت را غیر موجه و غیر قانونی تلقی کرده و آن را به مثابه تاراج میراث های درخشان تربیتی و فرهنگی ملت ایران و خوش خدمتی ذلیلانه به نظام چپاولگر سرمایه داری می دانیم که کارنامه ننگین خیانت به ملت ها و بردگی جنسی زنان، کودکان و نسل کشی آشکار در چهار گوشه دنیا و حمایت از تروریسم وحشی را به یدک می کشد.

,

جای تعجب است در کشوری که نخبگان دانشگاهی و حوزوی آن با تلاش شبانه روزی اسناد بالادستی کارشناسی شده مانند سند جامع علمی کشور، سند تحول نظام آموزش و پرورش و سند چشم انداز ۲۰ ساله تولید و مصوب کرده اند چرا برخی دست های مرموز به بهانه تعامل با جهان و حذف خشونت به دنبال توسعه سلطه فرهنگی غرب و تحمیل هنجارهای ویرانگر لیبرالیسم و تضعیف فرهنگ اسلامی و بومی و انفعال در برابر شبیخون و ناتوی فرهنگی هستند؟!

,

ما از همه نهادهای ذیربط از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه انتظار داریم که نسبت به این موضوع حساسیت و دقت و اقدام لازم مبذول نموده و ضمن ممانعت از عملیاتی شدن سند استعماری با این عوامل ولنگاری سیاسی و فرهنگی برخورد قانونی صورت پذیرد.

,

*جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های ارومیه

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه