اخبار داغ

برگزاری همایش تجلیل از خادمان اردوهای راهیان‌نور بسیج دادگستری کل کشور

صارمی: انقلاب اسلامی با وجود نعمت ولایت‌ از فتنه‌های دشمن عبور کرد

صارمی: انقلاب اسلامی با وجود نعمت ولایت‌ از فتنه‌های دشمن عبور کرد
مسئولان قوه قضائیه ضمن تاکید بر نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در جامعه اسلامی تاکید کردند: بسیج قلب تپنده جامعه اسلامی است و باید در سینه مردم بتپد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تارود، همایش تجلیل از خادمین اردوهای راهیان نور بسیج دادگستری کل کشور به میزبانی شهرستان دماوند با حضور مسئولان استانی و کشوری در اردوگاه شهید مصطفی خمینی (ره) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی تارود,

محمدرضا صارمی، فرمانده مرکز بسیج قوه قضاییه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس خون خود را در بازار خداوند هدیه کردند و خداوند خریدار خون آن‌ها شد؛ به‌این‌ترتیب به برکت خون شهدا، خونین‌شهر که ۱۹ ماه زیر چکمه‌های دشمن قرار داشت، در اوج ناباوری تحلیل‌گران آزاد شد.

,

وی افزود: اگر همت و رهبری معمار بزرگ انقلاب نبود، این انقلاب نمی‌توانست از توطئه و فتنه‌های ایجادشده به‌سلامت عبور کند.

,

وی خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس در اردیبهشت سال ۶۱ در چهار مرحله آغاز شد و در چنین روزی توانستیم با وارد آوردن صدمات سنگین به دشمن، او را شکست دهیم؛ به‌گونه‌ای که ۶ هزار کیلومتر از اراضی جمهوری اسلامی ایران که تحت اشغال ارتش بعث بود در این عملیات آزاد گردید.

,

فرمانده مرکز بسیج قوه قضاییه تاکید کرد: در آن شرایط بحرانی، دشمنان ما حتی به خود اجازه داده بودند که شهرهای ما را نام‌گذاری کنند؛ اما به لطف خدا و همت رزمندگان، این خواب را به گور بردند.

,

صارمی تصریح کرد: در سال جاری به لطف خدا ۲۷ استان کشور اردوی راهیان نور را برگزار کردند و در این میان چهار هزار و ۵۰۰ نفر از همکاران قضایی در آن شرکت کردند.

,

وی گفت: از میان اردوهای اعزام‌شده، ۱۷ استان از طریق مرکز و ۱۰ استان نیز باهمت استانی موفق به برپایی اردوی راهیان نور کردند.

,

 

,

بسیجی باید گوش شنوا و چشم تیزبین داشته باشد / ابرقدرت‌ها از امکانات فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند

, بسیجی باید گوش شنوا و چشم تیزبین داشته باشد / ابرقدرت‌ها از امکانات فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند, بسیجی باید گوش شنوا و چشم تیزبین داشته باشد / ابرقدرت‌ها از امکانات فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند,

همچنین در ادامه همایش، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز اخیر، شاهد رقم خوردن واقعه مبارک انتخابات و حضور حداکثری اقشار در این عرصه سیاسی بودیم؛ اما متأسفانه برخی بداخلاقی‌ها سبب بروز نگرانی نیروهای اصیل انقلاب اسلامی گردید.

,

محمدباقر الفت افزود: از جمله زمزمه‌هایی که در این روزها به گوش رسید، عدم فعالیت سیاسی بسیج بود؛ درحالی‌که بسیج قرار است جلوی انحراف حرکات سیاسی را بگیرد و جریان انقلاب را در مسیر اصلی حفظ کند. وی خاطرنشان کرد: بسیجی باید گوش شنوا و چشم تیزبین داشته باشد که این امر به معنای بصیرت است؛ لذا باید مراقب باشیم که کشور به بیراهه نرود و عرصه‌های سیاسی آلوده به عبور از خطوط نظام جمهوری اسلامی نشود.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تأکید کرد: متأسفانه اخیراً مسائلی مطرح‌شده است که بر اساس برنامه‌ریزی، توطئه گران قصد کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب و مبارزه با مقام عالی کشور رادارند؛ اما قرار نیست که ما در کنار جریان‌های ظالمانه و کفر قرار گیریم؛ لذا دخالت بسیج تعیین‌کننده است.

,

الفت تصریح کرد: بسیج قلب تپنده جامعه اسلامی است و باید در سینه مردم بتپد؛ همچنین در کنار این امر، باید خطرات فضای مجازی را نیز در نظر گرفت؛ چراکه ابرقدرت‌ها از امکانات فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

,

وی گفت: تلاش ما نیز در مرکز مطالعات، تدوین و عملیاتی کردن برنامه‌هایی در راستای آسیب شناسی است؛ اما در این میان، ارزیابی عملکرد نیز بسیار حائز اهمیت است.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه