اخبار داغ

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد :

ممنوعیت دریافت پول هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان/دریافت شهریه طبق اسانامه آموزش و پرورش انجام می شود

ممنوعیت دریافت پول هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان/دریافت شهریه طبق اسانامه آموزش و پرورش انجام می شود
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دریافت وجه به عنوان شهریه ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مدارس عادی دولتی ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس هادی زارع‌پور در نشست رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: دریافت شهریه مصوب مدارس خاص و غیر دولتی بر مبنای اساسنامه آن مدارس انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, هادی زارع‌پور در نشست رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: دریافت شهریه مصوب مدارس خاص و غیر دولتی بر مبنای اساسنامه آن مدارس انجام می‌شود.,

وی گفت: لباس دانش‌آموزان نیز بر اساس انتخاب انجمن اولیاء و مربیان و با توجه به رنگهای اعلام شده و پرهیز از مد و رنگ زننده و بر اساس قرارداد مدیر مدرسه با مراکز تولید با رعایت اصل صرفه‌جویی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: پروژه مهر در قالب کمیته‌های پشتیبانی و ساماندهی، اجرایی، ارزیابی، صیانت، توجیه و تبلیغ فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کند.

,

وی گفت: فعالیت‌های مربوط به هدایت تحصیلی ورودی پایه دهم باید به زودی انجام شود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به محدودیت وقت ثبت‌نام باید تمامی دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش شرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه