اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران:

ملت ایران مسلح به سلاح الله اکبر هستند / مشارکت 74 درصدی مردم در انتخابات مصداق بارز دموکراسی دینی در انقلاب اسلامی است

ملت ایران مسلح به سلاح الله اکبر هستند / مشارکت 74 درصدی مردم در انتخابات مصداق بارز دموکراسی دینی در انقلاب اسلامی است
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با بیان این‌که ما مسلح به الله اکبریم، گفت: مشارکت 74 درصدی مردم در انتخابات نماد دموکراسی دینی در انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی دیمه نیوز، همایش بزرگ نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فیروزکوه به مناسبت سوم خرداد در مزار شهدای شهرستان با حضور عبدالرضا زنگنه معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از , پایگاه خبری تحلیلی دیمه نیوز, ، همایش بزرگ نیروهای نظامی و انتظامی ,

عبدالرضا زنگنه ، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: شهدا جان دادند تا امانتی که به دست ما رسیده است حفظ کنیم؛ درر قرارداد الجزایر مرزهای ایران و عراق مشخص شد ولیکن بعد از گذشت دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به واسطه عراق و صدام به ایران حمله کردند؛ از قبل کارهایی انجام می‌شد و نشان از یک مسئله و دعوای بین دو کشور داشت.

,

وی ادامه داد: هدف صدام از حمله به ایران چند چیز بود؛ یک این که بر اروندرود تسلط یابد؛ دوم این که خود را از پادشاهان برتر اعراب بداند؛ تجزیه خوزستان از ایران و درر نهایت از بین بردن نظام جمهوری اسلامی از جمله اهداف صدام بود؛ بچه های خرمشهر ۳۵ روز مقاوم کردند اما با خیانت های بنی صدر خرمشهر در 4 آبان ماه 59 به دست عراقی ها اشغال شد.

,

زنگنه با اشاره به این که صدام به مدت 575 روز بر خرمشهر تاخت، اظهار داشت: صدام بعد از اشغال خرمشهر اعلام کرد محمره آزاد شد و لباس سفید عربی بر تنن کرد، تمام این تلاش‌ها برای جداسازی خوزستان از ایران بود؛ با 300 تن تی‌ان‌تی خانه‌های مردم را ویران کردند؛ بر دیوارهای خرمشهر نوشتند که ما آمده‌ایم بمانیم؛ بعد ۵۷۵ روز در سوم خرداد ۶۱ با ایثارگری جوانان، خرمشهر آزاد شد.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، با اشاره به این که در حملات عراق ۳۷ هزار نظامی عراقی حضور داشتند، گفت: در عملیات بیت‌المقدس ۱۹ هزارر عراقی اسیر شدند؛ 17 هزار عراقی کشته یا زخمی شدند؛ در این مبارزه 6 هزار رزمنده سپاهی و ارتشی و بسیجی ایران به شهادت رسیدند.

,

وی تاکید داشت: امروز ما امانت دار آن شهدا هستیم؛ چند نکته در آزادسازی خرمشهر وجود دارد؛ همه عملیات‌ها با رمز ائمه اطهار و متبرک به نام اهل بیت (ع) بود؛؛ وحدت کلمه در بین رزمندگان ما وجود داشت؛ امام (ره) فرمود اگر با هم باشید دشمن کاری نمی‌تواند بکند، در جبهه ها کرد و لر و فارس با هم بودند؛ ۵۴ کشور دنیا به صدام کمک می کردند اما ما توکل به خدا داشتیم؛ رزمندگان ما توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار داشتند.

,

زنگنه با تاکید بر این که رمز پیروزی در دفاع مقدس اطاعت از رهبری بود، بیان کرد: اطاعت از رهبری و ولایت پیروزی میدان را در پی دارد؛ ما مسلح به الله اکبریم؛ بحث دیگرر رزمندگان ما این بود که شهادت پذیری الگوی جوانان ما بود؛ جوانان ما برای رفتن به میدان مین و خط مقدم جبهه از هم سبقت می‌گرفتند؛ 38 سال دشمن در این فکر بود انقلاب ما را به بن‌بست بکشاند که با یاری اهل بیت (ع) چنین نشد.

,

وی بیان داشت: این‌ها از صدقه سر امام زمان و شهدا و امام و و رهبر ما است؛ کشور ما جوان است و اگر غفلت کنیم جوانان را از دست ما می‌گیرند؛ سندی امضاا می‌شود که در مدارس ابتدائی قرآن تدریس نشود؛ دختران و پسران تا سن 12 سالگی مسائل جنسی را بیاموزند؛ هیچ جوانی تا سن 18 سالگی دست به سلاح نبرد؛ در دوران قبل از مدرسه بحث دینی و قرآن و آموزه‌های قرآنی نباشد؛ انقلاب ما این را می‌خواهد؟

,

زنگنه با تاکید بر این که امروز وامدار شهدا هستیم، گفت: کجای دنیا چنین دموکراسی را می‌بینید که مردم 74 درصد برای انتخاب رئیس جمهور خود شرکت کنند و به نظام اسلامی خود بعد از 38 سال رای بدهند؛ اینها ارزش دارد؛ در جای جای دنیا و در کشورهایی که ادعای آزادی و امنیت دارند داعش چه کرده است و در کشور ما سربازان امام زمان (عج) همانند دیدبانی قوی از مملکت امام زمان (عج) پاسداری می‌کنند؛ باید قدر امنیت کشور را بدانیم.

,

وی اذعان داشت: حسین فهمیده جوان 13 ساله‌ای است که امام (ره) آن چنان از او یاد می‌کند؛ برخی افراد عادت به نیش زدن دارند و ما نباید با این نیش‌ها و طعنه‌هاا عقب بنشینیم؛ کسانی که طعنه می‌زنند شیطان هستند و مرض دل دارند؛ امروز در کشور خود امام رضا (ع) و خانم فاطمه معصومه (س) را داریم و نباید توسل را فراموش کنیم.

,

 

,

ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور چشمگیری داشته‌اند

, ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور چشمگیری داشته‌اند, ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور چشمگیری داشته‌اند,

یدالله سلیمانی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، نیز در ابتدای این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت. 

,

وی تاکید داشت: ما قدردان مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آن‌ها هستیم؛ ما قدردان انقلاب اسلامی هستیم؛ ما قدردان وجود ولایت فقیه هستیم؛ ما قدردان حضور چشمگیر مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی هستیم.

,

فرمانده سپاه اظهار داشت: مردم فیروزکوه از دیرین انس و الفت عمیقی با انقلاب اسلامی دارند و گواه این امر شهدایی هستند که این شهرستان تقدیم نظام اسلامیی کرده است.

,

گفتنی است، در ادامه برنامه از خانواده‌های شهدا و جمعی از جانبازان شهرستان قدردانی شد؛ در پایان مراسم، گلزار شهدای شهرستان فیروزکوه گلباران شد.

,

 

,


, , , , , , , , , , , , , , ,
, , ,

انتهای خبر/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه