اخبار داغ

در همایش پایگاه های علمی برتر کشور مطرح شد؛

بیشترین تعداد پایگاه های علمی بسیج در استان آذربایجان شرقی راه اندازی می شود

بیشترین تعداد پایگاه های علمی بسیج در استان آذربایجان شرقی راه اندازی می شود
کارگاه آموزشی مسوولین پایگاه های علمی برتر کشور در تاریخ ۱ و ۲ خرداد ماه در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در تهران برگزار شد. این کارگاه با حضور مسوولین ۲۳ پایگاه علمی برتر کشور برگزار شد که از استان آذربایجان شرقی، علی الوندی مسوول پایگاه علمی عاشورا، حوزه ۹ ناحیه غدیر تبریز نیز در این نشست حضور داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اساتیدخبر کارگاه آموزشی مسوولین پایگاه های علمی برتر کشور در تاریخ ۱ و ۲ خرداد ماه در سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در تهران برگزار شد. این کارگاه با حضور مسوولین ۲۳ پایگاه علمی برتر  کشور برگزار شد که از استان آذربایجان شرقی، علی الوندی مسوول پایگاه علمی عاشورا، حوزه ۹ ناحیه غدیر تبریز نیز در این نشست حضور داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از اساتیدخبر,

, , ,

این کارگاه آموزشی با هدف کسب تجربه، هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فعالیت های پایگاه های علمی سراسر کشور برگزار گردید و  فرماندهان پایگاه های علمی برتر هر استان  تجربیات و عملکرد خود را در جهت تدوین و در اختیار گذاشتن کل پایگاه های علمی کشور ارائه فرمودند که پایگاه علمی عاشورا نیز  گزارش عملکرد خود را ارائه نمود.

,

در آخر دوره نیز  از زحمات پایگاه های علمی استان ها تقدیر شده و خواستار ارائه تجارب به پایگاه های دیگر  علمی استان توسط پایگاه برتر هر استان شدند .

,

, , ,

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با اشاره به فعالیت های مهم بسیج اظهار کرد: توانمندسازی بسیج از اولویت های مهم وعلم و فناوری و نخبه پروری از سرمایه گذاری های مهم کشور است.

,

دکتر حسین قدیانی افزود: گفتمان سازی می تواند خلا بسیار جدی انقلابی گری را ارتقا بخشد و با این اندیشه ها می توان تولید بومی را در تمامی حوزه ها تحقق بخشید.

,

, , ,

همچنین مسوولین بسیج مستضعفین ، بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی و مسوولین پایگاه علمی موسسه رزمندگان در این کارگاه حضور داشتند.

,

لازم به ذکر است که طبق گفته مسئولین سازمان بسیج علمی کشور ، بیشترین تعداد پایگاه های علمی بسیج در استان آذربایجان شرقی راه اندازی می شود که مسئولین این استان بیشترین اعتبار را نیز در این راستا جدب نموده اند.در سال جدید تعداد این پایگاهها در این استان به ۳۶ پایگاه شامل پایگاه های خواهران و برادران افزایش خواهد یافت  و به این ترتیب  این پایگاه ها در اغلب شهرستانهای استان آذربایجان شرقی راه اندازی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه