اخبار داغ

شمشادی:

دفاع از حریم اهل بیت(ع) آزادسازی خرمشهری دیگر است/«ما می توانیم» بزرگترین پیام فتح خرمشهر بود

دفاع از حریم اهل بیت(ع) آزادسازی خرمشهری دیگر است/«ما می توانیم» بزرگترین پیام فتح خرمشهر بود
خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: مهم‌ترین پیام‌ها فتح خرمشهر این است که می‌توان در اوج کمبود امکانات و تحریم‌های بین‌المللی توانستیم صدامیان را به پشت مرزهای بین‌المللی هدایت کنیم و دست برتر را در جنگ به دست آوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حسن شمشادی خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه در همایشی که به مناسبت سالرزو آزادسازی خرمشهر با عنوان «از خرمشهر تا مدافعان حرم» در اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدایی که در راه اسلام جان فدا کردند، گفت: درست در چنین روزی در سال ۶۱ بود که از رادیو شنیدیم «خرمشهر؛ شهر خون آزاد شد»، این پیام خبری که باعث شادمانی ملت ایران شد به واسطه خون هزارن شهید حاصل شد. شهدایی که در برابر دشمن ایستادند و برگ زرینی بر افتخارات این کشور افزودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ب, دیار آفتاب,

وی افزود: خرمشهر با وجود مقاومت ۳۶ روزه نیروهای مردمی به تصرف دشمن درآمد و ۱۹ ماه در اشغال نیروهای بعثی بود تا اینکه در سال ۶۱ به واسطه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس این شهر آزاد شد.

,

بیش از ۱۹ هزار اسیر عراقی در عملیات آزادسازی خرمشهر/«ما می توانیم» بزرگترین پیام فتح خرمشهر بود

, بیش از ۱۹ هزار اسیر عراقی در عملیات آزادسازی خرمشهر/«ما می توانیم» بزرگترین پیام فتح خرمشهر بود, بیش از ۱۹ هزار اسیر عراقی در عملیات آزادسازی خرمشهر/«ما می توانیم» بزرگترین پیام فتح خرمشهر بود,

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار اسیر عراقی در عملیات بیت‌المقدس وجود داشت، گفت: به ازای هر ماه اشغال یک اسیر بعثی در این عملیات توسط نیروهای اسلام به اسارت گرفته شد.

,

شمشادی یادآور شد: در عمیلات آزادسازی خرمشهر ۱۶هزار و ۵۰۰ نیروی بعثی به هلاکت رسید و خرمشهری که صدام در لحظه ورود بر دیوارهای آن نوشته بود«آمده‌ایم که بمانیم»، با خون هزاران شهید آزاد شد.

,

وی مهم‌ترین پیام آزادی خرمشهر را «ما می‌توانیم» دانست و گفت: آزادی خرمشهر هزاران پیام داشت که مهم‌ترین این پیام‌ها این بود که می‌توان در اوج کمبود امکانات، در اوج تحریم‌های بین‌المللی «ما می‌توانیم» و توانستیم صدامیان را به پشت مرزهای بین‌المللی هدایت کنیم و دست برتر را در جنگ به دست آوردیم.

,

۳۸ هزار شهید دانشجو در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شد

, ۳۸ هزار شهید دانشجو در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شد, ۳۸ هزار شهید دانشجو در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شد,

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نزدیک به ۳۸ هزار جوان دانشجوی این کشور  در راه صیانت از ارزش‌های اسلامی به شهادت رسید تا امروز تلنگری به من و شما و مسئولین باشد که بدانیم این امنیت امروز به راحتی حاصل نشده است.

,

شمشادی ۱۰ درصد شهدای عملیات بیت‌المقدس را نوجوانان و جوانان ۱۶ تا ۲۵ ساله دانست و گفت: یادمان نرود از ۵ هزار و ۵۵۳ شهید عملیات بیت‌المقدس بیش از ۱۰ درصد آنها فرزندان این مرز و بوم بودند که در اوج جوانی، غرور و شادابی جان خود را فدا کردند.

,

دفاع از حریم اهل بیت(ع) آزادسازی خرمشهری دیگر است

, دفاع از حریم اهل بیت(ع) آزادسازی خرمشهری دیگر است, دفاع از حریم اهل بیت(ع) آزادسازی خرمشهری دیگر است,

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در جمع نیروهای پاسداران گفت: یکی از مصادیق سخن مقام معظم رهبری که فرمودند«خرمشهرها در پیش است» دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در عراق و سوریه است.

,

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه رسانه‌ها قدرتمندترین سلاح در عصر حاضر دانست و گفت: ۶ سال و دو ماه قبل بود که در بخشی از سوریه غده سرطانی شکل گرفت که به شدت و به سرعت تمام ۱۴ شهرستان را در برگرفت و از سوی رسانه‌های عربی از آن به عنوان بحران سوریه نام برده شد.

,

آنچه در سوریه رخداد یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار بود

, آنچه در سوریه رخداد یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار بود, آنچه در سوریه رخداد یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار بود,

شمشادی با بیان اینکه رسانه‌های غربی به کمک العربیه و الجزیره آمدند تا این بحران را دامن زده و به اذهان تلقین کنند که آنچه در سوریه آغاز شده انقلاب مردم سوریه علیه رئیس جمهور این کشور است، گفت: رسانه تنها سلاحی است که بی وقفه و بدون ترس در مدت ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است.

,

وی افزود: تبلیغات رسانه‌های عربی و رسانه‌های غربی از جمله CNN و BBC باعث شدند حتی در بین مردم و نخبگان، شخصیت‌ها و برخی از مسئولان کشور ما این ذهنیت به وجود آید که آنچه در سوریه می‌گذرد انقلاب مردم سوریه علیه نظام این کشور است.

,

خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری درباره بحران سوریه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند« ما هر آنچه را که در سوریه می‌گذرد را رصد می‌کنیم، مطالبات به حق مردم سوریه را می‌دانیم، اما آنچه در سوریه می‌گذرد را توطئه‌ای جهانی علیه محور مقاومت می‌دانیم و به خاطر همین در کنار نظام و مردم سوریه می‌ایستیم».

,

مدافعان حرم ایستاده‌اند تا دستان ناپاک تروریست‌های تکفیری به حریم اهل بیت(ع) نرسد

, مدافعان حرم ایستاده‌اند تا دستان ناپاک تروریست‌های تکفیری به حریم اهل بیت(ع) نرسد, مدافعان حرم ایستاده‌اند تا دستان ناپاک تروریست‌های تکفیری به حریم اهل بیت(ع) نرسد,

شمشادی با اشاره به اینکه برخی افراد می‌پرسند چرا باید در سوریه حضور داشته باشیم و ایستادگی تا به کی؟ گفت: ایستادیم تا داعش، جبهه النصره و ... پایشان به سرزمین ما نرسد، می‌ایستیم تا دمشق سقوط نکند. می‌ایستیم تا دستان ناپاک تروریست‌های تکفیری به حرم پاک و مطهر عقیله بنی هاشم(ع) نرسد. نیروهای مقاومت ایستادند تا حرم بایستد و افتادند تا حرم بماند. 

,

وی مدافع حرم بودن را مدال افتخاری دانست که عده کمی توفیق پیدا می کنند آن را بر سینه بزنند و بیان کرد: مدافع حرم بودن نشان دفاع از خاندان نبوی است و این مهم را پیامبر(ص) به مسلمانان تاکید کرده است اینکه به دفاع از قرآن و اهل‌بیت(ع) بایستند و در عمل هم حضرت فاطمه(س) در حمایت از ولایت و امام زمان خویش به ما نشان داد. مدافعان حریم اهل بیت(ع) مدافعان حریم اسلام حقیقی هستند و مدافعان حرم همه بصیرت دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه