اخبار داغ

فرماندار فیروزکوه:

شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شوراها رسیدگی می‌شود

شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شوراها رسیدگی می‌شود
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مطابق قانون به شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شوراها رسیدگی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالله طاهری در گفت‌وگو با حبرنگار سیاسی دیمه نیوز اظهار داشت: طبق قانون افرادی که به نحوه برگزاری انتخابات شوراها معترض بودند، از مهلت انتشار آگهی انتخابات به مدت 48 ساعت (دو روز) فرصت داشتند تا شکایات خود را با مستندات به همراه نام، نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس تحویل ستاد انتخابات شهرستان بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیمه نیوز,

طاهری ادامه داد: پس از اتمام مهلت ثبت شکایات، هیئت اجرایی و هیات نظارت شهرستان به مدت پنج روز فرصت دارند با تشکیل جلسه نسبت به بررسی شکایات اقدام کرده و نتیجه را اعلام کنند.

,

فرماندار فیروزکوه با اشاره به انتشار آگهی نتایج انتخابات شوراهای شهر فیروزکوه و ارجمند در روزهای گذشته، یادآوری کرد: با توجه به اتمام مهلت دریافت شکایات کاندیداهای معترض، هیأت اجرایی تشکیل جلسه داد و مجموعاً 2 شکایت در شهر فیروزکوه و 2 شکایت در شهر ارجمند دریافت شده است که بر مبنای قانون به آن ها رسیدگی می کنیم.

,

طاهری تصریح کرد: هیأت نظارت شهرستان پس از مهلت 5 روزه، نظر خود در خصوص صحت نتیجه انتخابات را به فرمانداری و هیأت نظارت استان اعلام خواهد کرد.

,

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه از کاندیداهای شورای شهر فیروزکوه و ارجمند و هوادارانشان خواست تا اخبار را تنها از مراجع رسمی رصد کنند و به شایعات فضای مجازی در این خصوص بی اعتنا باشند.

,

وی تاکید کرد: کاندیداها و هوادارانشان باید فضا را به سمت قانون برده و به شایعات دامن نزنند.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه