اخبار داغ

فرازی از وصیت نامه شهدای عملیات بیت المقدس:

وحدت ما پوزه غرب و شرق را به خاک مالید/آگاهی پیدا کنید اگر می خواهید زیر بار ظلم آمریکا نباشید

وحدت ما پوزه غرب و شرق را به خاک مالید/آگاهی پیدا کنید اگر می خواهید زیر بار ظلم آمریکا نباشید
برادران رمز پیروزی ما از وائل انقلاب وحدت ما بود که پوزه غرب و شرق را به هم مالید همین طور وحدت خود را حفظ کنید و اطاعت از ولی امر را فراموش نکنید گوش به فرمان امام باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، آنچه در ادامه می آید فرازی از وصیت نامه شهیدان مصیب راستی و شیر محمد کریمیان بروجنی است که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسیدند:

من کوچکتر از آنم که پیامی به امت مسلمان و مقاوم بدهم لکن از روی مسئولیتی که دارم نکاتی چند بیان می دارم؛ برادران رمز پیروزی ما از وائل انقلاب وحدت ما بود که پوزه غرب و شرق به هم مالید همین طور وحدت خود را حفظ کنید و اطاعت از ولی امر را فراموش نکنید گوش به فرمان امام باشید و همیشه برای حفظ سلامتی امام تا نقلاب مهدی(عج) دعا کنید چرا که دعاهای ما امام را تا به حال برایمان نگاه داشته است.

قدر امام(ره) را بدانید چرا که جهان مستضعف چشم امید به امام شما را دارند خانواده های شهدا را فراموش نکنید و پشتیبان آنها از هر لحاظ باشید و آنهایی که می توانند با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یابند و جهان را از شر شرق و غرب نجات دهند و با حضور خود چشم دشمنان را کور کنند.

در پایان ضمن تشکر از پدر و مادرم که اجازه حضور مرا در جبهه اعلام نمودند از همگی امت مسلمان و برادران حلالیت می طلبم. پدر و مادرم شما باید افتخار کنید که ندای حسین (ع) را لبیک گفتید و ان شاءالله در آخرت اجر شما را سرور شهیدان امام حسین(ع) بدهد و شما مردم مقاوم باشید که این انقلاب و اسلام احتیاج به خون دارد و من افتخار می کنم خونم را فدای اسلام می کنم؛ ای کاش هفتاد بار و حتی هزاران بار جان داشتم تا فدای اسلام و قرآن می کردم.

آگاهی پیدا کنید اگر می خواهید زیر بار ظلم آمریکا نباشید

*فرازی از وصیت نامه شهید شیر محمد کریمیان:

همانا خدا خرید از مومنین جان ها و مال هایشان را به بهای بهشت.

در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام، این مکتب همواره مورد ظلم قرار گرفته و هرچند صباحی که می خواسته قدرت بگیرد دشمنان اسلام با استفاده از حیله های گوناگون درصدد نابودی این مکتب پر بار برآمده اند. اسلام همیشه در جبهه حق سخن از عدالت در مقابل ظالمین می زند ولی منافقین و کفار همواره خواسته اند بر مردم مسلمان تسلط داشته باشند و به بهانه های پوچ و واهی آنان را زیر فرمان خود در آورند.

سرانجام خدا ذخیره ما را، امام ما را، خمینی بت شکن را مامور ساخت تا رهبری انقلاب و اسلام را بپذیرد و انقلابی بر پا کند که در آن مردم مسلمان زیر بار ظلم وستم نروند به پا خیـزند و حکومت خویش را بدست گیرند
.

برادران و خواهرانم! اگر می خواهید اسلام راستــین بر پا شود، اگر می خواهید دیگر زیر بار ظلم آمریکا و شوروی نروید، باید آگاهی پیدا کنید باید همواره جزو برپا دارندگان نماز باشید دعا زیاد بخوانید  مفاهیم قرآن و نهج البلاغه را در جامعه پیاده کنید تازمانی که حق جهان را فرا گیرد، باید در راه انقلاب خون داد.

پدر عزیزم ! خدا را شکر کنید، توانسته اید فرزندی تربیت کنید که در راه خدمت به اسلام باشد. سعی کنید در خط امام عزیز و اسلام قدم بردارید ... مادرم ! می دانم که آرزویت خوشبختی من بود، بدان که من به آرزوی خویش رسیده ام خوشبخت هستم که شهد شیرین شهادت را نوشیده ام.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
, آگاهی پیدا کنید اگر می خواهید زیر بار ظلم آمریکا نباشید,
,
, *فرازی از وصیت نامه شهید,
,
, همانا خدا خرید از مومنین جان ها و مال هایشان را به بهای بهشت,
,
, در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام، این مکتب همواره مورد ظلم قرار گرفته و هرچند صباحی که می خواسته قدرت بگیرد دشمنان اسلام با استفاده از حیله های گوناگون درصدد نابودی این مکتب پر بار برآمده اند. اسلام همیشه در جبهه حق سخن از عدالت در مقابل ظالمین می زند ولی منافقین و کفار همواره خواسته اند بر مردم مسلمان تسلط داشته باشند و به بهانه های پوچ و واهی آنان را زیر فرمان خود در آورند.

سرانجام خدا ذخیره ما را، امام ما را، خمینی بت شکن را مامور ساخت تا رهبری انقلاب و اسلام را بپذیرد و انقلابی بر پا کند که در آن مردم مسلمان زیر بار ظلم وستم نروند به پا خیـزند و حکومت خویش را بدست گیرند
,
,
,
,
, برادران و خواهرانم, اگر می خواهید اسلام راستــین بر پا شود، اگر می خواهید دیگر زیر بار ظلم آمریکا و شوروی نروید، باید آگاهی پیدا کنید باید همواره جزو برپا دارندگان نماز باشید, دعا زیاد بخوانید  مفاهیم قرآن و نهج البلاغه را در جامعه پیاده کنید تازمانی که حق جهان را فرا گیرد، باید در راه انقلاب خون داد,
,
, پدر عزیزم ! خدا را شکر کنید، توانسته اید فرزندی تربیت کنید که در راه خدمت به اسلام باشد. سعی کنید در خط امام عزیز و اسلام قدم بردارید ... مادرم ! می دانم که آرزویت خوشبختی من بود، بدان که من به آرزوی خویش رسیده ام خوشبخت هستم که شهد شیرین شهادت را نوشیده ام,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه