اخبار داغ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رویکرد رهبر انقلاب نقش مهمی در رونق انتخابات داشت

رویکرد رهبر انقلاب نقش مهمی در رونق انتخابات داشت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا امروز مردم کار را تمام کردند و تکلیف را از خود برداشتند و ازامروز تکلیف دولت آغاز می شود و لذا با تصمیماتی که امروز در جلسه هیئت دولت اتخاذ شد، اقدامات لازم برای توسعه اقتصادی کشور و پاسخ به مطالبات مردم شروع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع حامیان دولت در مجتمع ورزشی مصلی نژاد شهرری اظهار داشت: از امروز دولت باید با تمام توان به مطالبات مردم پاسخ بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از , آفتاب ری, ، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع حامیان دولت در مجتمع ورزشی مصلی نژاد شهرری اظهار داشت: از امروز دولت باید با تمام توان به مطالبات مردم پاسخ بدهد.,

وی پس از چهار سال باز هم به انتقاد از دولت گذشته پرداخت و گفت: در شرایط سختی کشور را تحویل گرفتیم، در چهار سال تمام در حال آواربرداری بودیم و امروز رشد اقتصادی از منفی 6 و هشت دهم به مثبت هشت رسیده است.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه امروز همه زمینه های لازم برای یک جهش ملی فراهم شده است، افزود: جامعه به یک آگاهی، بلوغ و شعور رسیده است و در فضایی آزاد بدون کمترین تهدید به انتخاب آگاهانه دست زده است.

,

گوشی‌های هوشمند وسیله‌ای برای قضاوت جوانان!

, گوشی‌های هوشمند وسیله‌ای برای قضاوت جوانان!, گوشی‌های هوشمند وسیله‌ای برای قضاوت جوانان!,

صالحی امیری در ادامه گفت: جامعه ما از مرحله پوپولیستی عبور کرده، امروز در فضایی زندگی می کنیم که 40 میلیون گوشی هوشمند در اختیار جوانان است و همه جوانان ما در هر لحظه امکان دسترسی آزاد به اطلاعات را دارند و از این جهت امکان قضاوت روشن به مسائل پیرامونی خود را دارند. 

,

وی ادعا کرد: کسانی که جامعه را ناآگاه می دانند، خودشان ناآگاه هستند. در ایام انتخابات روزانه 2ونیم میلیارد اطلاعات تولید و توزیع می شد.

,

 وزیر فرهنگ و ارشاد ضمن تهمت زدن به رقبای انتخاباتی دولت، گفت: تا توانستند دولت و ریاست جمهوری را تخریب کردند، 

,

صالحی امیری ادامه داد: دوران تخریب به سر آمده است، هیچکس نمی تواند برای مردم تعیین تکلیف کند، ما حافظ کرامت، اخلاق، انسانیت و نشاط ملی هستیم. 

,

دولت از این پس به تعهدات خود وفادار خواهد بود!

, دولت از این پس به تعهدات خود وفادار خواهد بود!, دولت از این پس به تعهدات خود وفادار خواهد بود!,

وی با بیان اینکه از این پس دولت به تعهدات خود وفادار خواهد بود، گفت: تا امروز مردم کار را تمام کردند و تکلیف را از خود برداشتند و ازامروز تکلیف دولت آغاز می شود و لذا با تصمیماتی که امروز در جلسه هیئت دولت اتخاذ شد، اقدامات لازم برای توسعه اقتصادی کشور و آغاز پاسخ به مطالبات مردم شروع شده است.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه ما هیچ شأنی به جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم، اظهار داشت: دولت از روز شنبه با تمام توان و انرژی کار را آغاز کرده است، امروز قویتر از گذشته می توانیم منافع ملی را تامین کنیم، در ماههای آینده اتفاقات بزرگی شکل می گیرد.  

,

صالحی امیری اضافه کرد:  ما از امروز می توانیم با زبان محکمتری با دنیا سخن بگوییم. دولت به راحتی می تواند با جهانیان چانه زنی کرده و امکانات و منافع ملی را تامین کند و صدای دولت در دنیا بیشتر شنیده می شود.

,

وی وعده داد: در این دولت چهره فقر و فقیر زدوه خواهد شد. ما صدای صد در صدی مردم هستیم.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد ادامه داد:  ماقائل به تجزیه مردم نیستیم، ما معتقدیم همه ملت ایران از حقوق یکسان برخوردارند و تفکیک مردم را خیانت به آرمانهای ملی می دانیم.

,

صالحی امیری اذعان داشت:  امروز می توانیم با صدای بلند به جهانیان اعلام کنیم که ایران را به رسمیت بشناسید و حقوق این ملت را برگردانید.

,

وی در ادامه بیان کرد:  ما باور داریم که رویکرد پدرانه رهبر معظم انقلاب در رونق و شکوفایی انتخابات نقش بسیار مهمی ایفا کرد و اراده ایشان برای مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات آزاد بود و از این منظر از زبان دولت و ملت از ایشان تشکر می کنم.

,

برنامه اشتغال 955 هزار نفری آغاز شد!

, برنامه اشتغال 955 هزار نفری آغاز شد!, برنامه اشتغال 955 هزار نفری آغاز شد!,

وزیر فرهنگ و ارشاد با ادعای اینکه دولت در سال گذشته 630 هزار اشتغال ایجاد کرده است، گفت: امروز برنامه اشتغال 955 هزار نفری آغاز شد  و این آغاز حرکت بزرگی برای دستیابی به قله های توسعه و تعالی است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  ما از مقدسات سوء استفاده نخواهیم کرد، ما با اتکا به مردم مشکلات را حل خواهیم کرد، به رمال ها مراجعه نخواهیم کرد و موتور اصلی دولت، مردم خواهد بود. 

,

مهمترین مطالبه جوانان نشاط است

, مهمترین مطالبه جوانان نشاط است, مهمترین مطالبه جوانان نشاط است,

با توجه به اینکه مهمترین دغدغه دولت برگزاری کنسرت است و نیروهای انقلابی را مخالف نشاط و شادی می دانند؛ صالحی امیری مطرح کرد: حق جوانان است که نشاط داشته باشند و کسانی که نشاط جوان را برنمی تابند، توبه کنند و به ملت برگردند. ما نمی توانیم مانع از نشاط جوان باشیم.

,

وی تصریح کرد: 20 میلیارد دلار هزینه شده تا اکنون پارس جنوبی افتتاح شود و امروز ملت ما در منافع مشترک گازی و نفتی در منطقه پیشی گرفته است. 

,

وزیر فرهنگ و ارشاد که نگران اعلام نتیجه قطعی انتخابات از سوی شورای نگهبان است، گفت: به بداخلاقها می گویم که بداخلاقی را کنار بگذارید و در برابر آرای مردم سر تعظیم فرو آورید. 

,

صالحی امیری با بیان اینکه  اظهار داشت: این دولت، متعلق به همه مردم است، دولت یگ گروه، حزب و جریان نیست و همه گروهها و سلایق سیاسی می توانند در این دولت حضور داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه