اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه خبر داد:

افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در شهرستان صحنه

افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در شهرستان صحنه
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کاهش 33 درصدی وقوع انواع سرقت و افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کاهش 33 درصدی وقوع انواع سرقت و افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با انجام اقدام های پیشگیرانه و تلاش های شبانه روزی پلیس، افزایش گشت های انتظامی و کنترل مناطق جرم خیز تعامل و همکاری مردم در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان صحنه، وقوع سرقت 33 درصد کاهش و کشف انواع سرقت هشت درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

 

,

سرهنگ فرزاد اکبری ادامه داد: در مدت مذکور با ارائه آموزش های همگانی گسترده در مدارس و مساجد سطح حوزه استحفاظی و همچنین محلات و روستاه ها در نهایت این انتظامی موفق به کاهش جرایم به میزان هفت درصد شده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: این انتظامی با افزایش اقدام های مقابله ای، شاهد افزایش کشفیات تریاک و هرویین در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

,

 

,

وی گفت: تولید و ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر بوده لذا از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه