اخبار داغ

فرمانده سابق توپخانه یگان مؤمنون استان کرمانشاه:

آزادسازی خرمشهر پیروزی ایمان و اراده بر سپاه کفر بود

آزادسازی خرمشهر پیروزی ایمان و اراده بر سپاه کفر بود
فرمانده سابق توپخانه یگان مؤمنون استان کرمانشاه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سنقر گفت : آزادسازی خرمشهر پیروزی ایمان و اراده بر سپاه کفر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سردار حبیب اله ساکی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

فرمانده سابق توپخانه یگان مؤمنون استان کرمانشاه در این مراسم بیان داشت: پیروز در عملیات بیت‌المقدس چند دلیل داشت که اولین دلیل آن ایمان و انگیزه رزمندگان دلیر آن زمان بود که جمع حاضر از بازماندگان آن رزمندگان به شمار می‌روند.

,

 

,

سردار حبیب اله ساکی با اشاره به سخن امام که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، ابراز داشت: توان رزمی دشمن سه برابر ما بود و ارتش دشمن نزدیک به 50 هزار نفر نیرو برای تصرف خرمشهر مستقر کرده و صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را بگیرند کلید بصره را تقدیم خواهم کرد.

,

 

,

وی در ادامه بیان داشت: در عملیات بیت المقدس رزمندگان اسلام با حداقل امکانات و نیروها در برابر 2 لشگر رزهی و یک تیپ دشمن، 35 روز دلیرانه و شجاعانه مقاومت کردند و چنان سیلی به دشمن زدند که وجب به وجب تلفات می دادند.

,

 

,

سردار ساکی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر پیروزی ایمان و اراده بر سپاه کفر بود افزود:  حماسه مقاومت اداره جنگ را در میان نظامیان عراقی متزلزل کرد و مبارزه نابرابر با استکبار به اثبات رسید وآیه قرآن در خصوص عده کم با ایمان و با تقوی برابری می کند با صدها مرد جنگی را به منصه ظهور رساند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه