اخبار داغ

بازنشر و پیگیری؛

دلیل عدم وجود خط اتوبوس داخلی شهرستان قدس و شهرقدس – شهریار چیست ؟

دلیل عدم وجود خط اتوبوس داخلی شهرستان قدس و شهرقدس – شهریار چیست ؟
چندی پیش خبری مبنی بر علل عدم وجود خطوط اتوبوس در برخی مسیرهای کلیدی شهرستان قدس و شهرستان‌های هم‌جوار که شهروندان را متحمل ترافیک و هزینه‌های سنگین کرده است منتشر شد اما اقدامی در این خصوص صورت نگرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قدس خبر، چندی پیش شهردار قدس طی مصاحبه ای از عملکرد سازمان اتوبوس رانی شهرقدس  صحبت کرد که ما نیز با توجه به میزان ظرفیت های که برای این مجموعه در سطح خرد و کلان در نظر گرفته شده است معتقدیم مناسب بودن این خدمات تا حدی قابل قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

اما در ادامه این را باید بیان کنیم که جناب شهردار محترم قدس هنوز در برخی مسیر هایی که تعداد قابل توجهی نیز مسافر به جهت وجود صنایع بسیار و همچنین دانشگاه آزاد در شهر قدس هر روز منتظر رسیدن به محل کار و درس خود هستند ایستگاهی به عنوان خط حمل و نقل عمومی(اتوبوس) ندارید.

,

حال این را باید گفت که آیا دلیل خاصی دارد که در خط  شهریار – قدس  هنوز هیچگونه ایستگاه اتوبوسی دایر نشده است  و شهروندان مجبور هستند تنها با تاکسی به این محل مراجعه کنند  که در کنار میزان هزینه ای که برای آنها روزانه دارد باید زمان خاصی را نیز به این موضوع اختصاص دهند که از کارهایشان عقب نمانند .

,

اینک این سوال را از شهردار قدس داریم که به واقع دلیل این نبود  خط اتوبوس در این محور چیست و چرا با توجه  به این موضوع که تعداد قابل توجهی در زمان پیک بار ترافیک  از این محور میخواهند به شهر قدس مراجعه کنند فکری نشده است .

,

در ادامه اینکه  گاها  برای برخی از محور های مواصلاتی  با توجه به میزان خاص و زمان خاصی که عابران برای جابجایی نیاز به خودرو های عمومی دارند تصمیماتی  گرفته میشود که در این عبور و مرور تسهیلی صورت بگیرد  و این نکته را نیز امیدواریم شهردای قدس مد نظر قرار دهد.

,

گفتنی است که محور چیتگر که خط اتصال شهریار- قدس نیز محسوب میشود یکی از پر تردد ترین محور های مواصلاتی در غرب تهران است که در زمان پیک بار ترافیکی گاها حرکت خودرو ها به کندی صورت میگیرد و  با توجه به راه اندازی خط حمل و نقل عمومی (اتوبوس) در محور شهریار- قدس مانند دیگر محور ها (اندیشه و سر مارلیک) بهبودی در حوزه خدمات عمومی و کاهش ترافیک  را میتوانیم شاهد باشیم.

,

در پایان این موضوع را نیز باید عنوان کنیم که  خدمات در حوزه اتوبوس رانی شهر قدس مناسب بوده اما بهتر است که در حوزه خدمات رسانی به شهروندان رعایت توازن نیز انجام شود چرا که هنوز برخی از محور های شهری  قدس ، مانند شهرک دانش ،زرنان و هفت جوی شهروندان  به راحتی نمیتوانند به شهر قدس آمده و نیازهای اداری و روزمره خود را فراهم کنند که این نیز لازم است توسط مسئولان مربوطه مد نظر قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه