اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

توان دفاعی ایران خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است

توان دفاعی ایران خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است
کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه توان دفاعی کشور خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است گفت: اگر قدرت‌های دنیا حاضر به مذاکره شدند و اگر ایران در مذاکرات قدرت چانه‌زنی داشت به‌واسطه پشتوانه دفاعی کشور بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام مهدی عابدی روز گذشته در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در خلیل‌آباد اظهار داشت: بازخوانی تاریخ دفاع مقدس برای نسل امروز لازم و ضروری است باید نسل جوان بدانند جنگ در چه شرایطی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه تجلی قدرت الهی در فتح خرمشهر نمایان شد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از پیروزی صدام مطمئن بودند و بر این عقیده بودند که ایران به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند خرمشهر را پس بگیرد.

,

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه رزمندگان با دست‌خالی توانستند کارهای بزرگی انجام دهند، تصریح کرد: شرایط اول جنگ بسیار سخت بود و بنی‌صدر خیانت بزرگی در آن دوران به‌نظام و انقلاب کرد.

,

وی بابیان اینکه تهیه سلاح و مهمات برای بسیج و سپاه در اوایل جنگ بسیار سخت بود، اذعان کرد: اگر قرار بود بر اساس سیاست‌های بنی‌صدر جنگ پیش برود آبادان هم سقوط می‌کرد.

,

عابدی با اشاره به اینکه تمام اعضای 5+1 پشت صدام بودند، عنوان کرد: در زمان جنگ هیچ کشوری به ایران اسلحه نمی‌داد و سوریه تنها کشوری بود که به نام ایران اسلحه می‌خرید.

,

وی حضور مستشاران ایرانی در سوریه را بخشی از توان ملی کشور دانست و بیان کرد: اگر سوریه سقوط کند به دنبال آن عراق سقوط می‌کند و بعد هم نوبت به ایران می‌رسد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه همه عوامل از داخل و خارج تلاش کردند که ایران شکست بخورد، تأکید کرد: کشوری که نمی‌توانست ژ-3 و سیم‌خاردار تولید کند به کوری چشم بدخواهان امروزه به 50 کشور دنیا سلاح صادر می‌کند.

,

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان کشور باید قدر توان دفاعی کشور را بدانند، ابراز کرد: اگر قدرت‌های دنیا حاضر به مذاکره شدند و اگر ایران در مذاکرات قدرت چانه‌زنی داشت به‌واسطه پشتوانه دفاعی کشور بود.

,

حجت‌الاسلام عابدی حفظ توان دفاعی کشور را یک تکلیف دانست و اظهار کرد: توان دفاعی کشور خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است و امروزه به‌واسطه این توان دفاعی آمریکا جرئت حمله نظامی به ایران را ندارد.

,

وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، بیان کرد: ایران بعد از 38 سال از پیروزی جمهوری اسلامی ایران بازهم توانست بیش از 40 میلیون نفر را پای صندوق‌های رأی بیاورد و رأی تمام مردم ایران به حفظ نظام بود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان امنیت را بسترساز تمام مشارکت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: انتخاباتی عظیم در سایه امنیت برگزار شد و باید قدر این امنیت را بدانیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه