اخبار داغ

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع):

آزادی خرمشهر نماد پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی/ سوریه و عراق خط مقدم جبهه نبرد ایران است

آزادی خرمشهر نماد پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی/ سوریه و عراق خط مقدم جبهه نبرد ایران است
سردار عربپور خط مقدم جبهه جنگ ایران علیه دشمنان را کشورهای همسایه از جمله سوریه و عراق خواند و گفت: ما برای دفاع از انقلاب اسلامی در این کشورها از پیشروی های دشمن جلوگیری می کنیم چرا که اگر این متجاوزان وارد ایران شوند باید با ذلت در مقابل آنها به مقابله بپردازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در مهدیه شهدای رضوانشهر اظهار کرد: آزادی خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی، نماد پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی است که ما امروز به این نماد نیاز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

سردار عبدالله عربپور گفت: مردم ایران اسلامی در سال ۵۷ خواستار شکل گیری حکومت اسلامی بودند و اگر این انقلاب به پیروزی نمی رسید چیزی از اسلام و شیعه در ایران باقی نمی ماند.

,

وی افزود: انقلاب و حکومت اسلامی با وجود مشکلات، منفعت های بیش تری نسبت به حکومت های طاغوت دارد و در حال حاضر دشمنان اسلام نقشه های زیادی را برای شکست این انقلاب می کشند.

,

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با بیان اینکه برخی دوران دفاع مقدس را زیر سوال برده و شهدای انقلاب را کشته می خوانند، تصریح کرد: خواسته دشمنان از حمله به ایران، نابودی جمهوری اسلامی، اسلام و مسلمانان بود که مردم با انتخاب راه دفاع از کشور، از تجاوز دشمن به خاک و ناموسشان جلوگیری کردند.

,

سردار عربپور با اشاره به عوامل جلوگیری از جنگ در کشورها، خاطرنشان کرد: داشتن سلاح ها و موشک های استراتژیک، ارتش قوی یا عضویت در پیمان های نظامی دنیا مانع حمله دشمنان به سایر کشورها می شد که ایران اسلامی پس از انقللاب اسلامی به دلیل نداشتن این موارد و عضو نشدن در پیمان های ننگین راه دفاع را انتخاب کرد.

,

وی افزود: ما در جنگ آموختیم که با ایستادن روی پای خود به پیروزی خواهیم رسید و اگر آن دوران از کشور دفاع نمی کردیم تا کنون بارها به ما حمله کرده بودند.

,

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به جنگ در کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، پاکستان و ترکیه،تصریح کرد: آمریکا با ایجاد نا امنی در کشورهای همسایه ایران قصد نفوذ و حمله به ایران اسلامی را در سر داشته و دارد تا بدین وسیله از قدرتمند شدن انقلاب اسلامی و پیشروی اسلام در دنیا جلوگیری کند.

,

سردار عربپور خط مقدم جبهه جنگ ایران را کشورهای همسایه از جمله سوریه و عراق خواند و گفت: ما برای دفاع از انقلاب اسلامی و مردم ایران در این کشورها از پیشروی های دشمن جلوگیری می کنیم چرا که اگر این متجاوزان وارد ایران شوند باید با ذلت در مقابل آن ها به مقابله بپردازیم.

,

وی ایران را جزیره امن دنیا نام برد و افزود: امنیت و آرامش کنونی کشور ما مرهون رشادت و فداکاری شهدا است که باید آن را قدر دانست.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه