اخبار داغ

با حضور مدیرکل حج و زیارت استان سمنان؛

دفتر خدمات زیارتی "شمیم بهشت" در سرخه افتتاح شد

دفتر خدمات زیارتی "شمیم بهشت" در سرخه افتتاح شد
دفتر خدمات زیارتی "شمیم بهشت" در سرخه با حضور مدیرکل حج و زیارت استان سمنان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای سرخه، آیین افتتاح دفتر خدمات زیارتی "شمیم بهشت" با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیرامام جمعه سرخه، سیدعلی میرقاسم پور مدیرکل حج و زیارت استان سمنان و معاونین وی و جمعی از مسئولان محلی در مسجد جمعه سرخه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

علی اکبر پیوندی مدیرعامل و مدیر فنی دفتر خدماتی زیارتی" شمیم بهشت" سرخه در حاشیه برگزاری این آیین در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: این شرکت با تلاش و همت و تحت نظارت حج و زیارت استان سمنان پایه گذاری شده است از جمله فعالیت های این شرکت برگزاری تورهای زیارتی، عمره، کربلا، سوریه و سفرهای زیارتی داخل کشور از طریق هوایی و زمینی است.

,

وی بیان داشت: این شرکت با هدف سهولت در کار مردم که جهت سفرهای زیارتی خود به شهرستان سمنان مراجعه می کردند راه اندازی شده است و مردم بتوانند بهتر و راحت تر و بدون دغدغه امور مربوط به سفرهای زیارتی خود را انجام دهند.

,

مدیر دفتر خدماتی زیارتی" شمیم بهشت" سرخه خاطرنشان کرد: تا کنون حدود 20 میلیون به منظور راه اندازی این شرکت هزینه شده است.

,

پیوندی عنوان کرد: تقاضای ما از مردم سرخه این است که از ما حمایت و استقبال نمایند و از این به بعد در مورد سفرهای زیارتی خود به شمیم بهشت مراجعه و کارهای خود را به راحتی و سهولت انجام دهند.

,

وی بیان داشت: ما در صدد هستیم که نمایندگی فروش بلیط رجا را در برنامه های کاری خود قرار دهیم تا خدمات بهتری را به مردم شهرستان سرخه ارائه دهیم.

,

مدیر دفتر خدماتی زیارتی" شمیم بهشت" سرخه گفت: این شرکت همچنین در برنامه هایش گردشگری داخل کشور از جمله مناطق گردشگری استانی و خارج از استان را در دستور کار خود دارد و با توجه به اینکه استقبال مردم سرخه در مورد سفر و گردشگری زیارتی زیاد است ما تصمیم گرفتیم که این شرکت را برای رفاه حال مردم سرخه تأسیس کنیم.

,

پیوندی تأکید کرد: از مردم سرخه درخواست داریم با مراجعه به شرکت ما از ما حمایت کنند تا بتوانیم برنامه های بهتری را برای آنها داشته باشیم.

,

بر اساس این گزارش؛ عموم مردم شهرستان سرخه می توانند با شماره های 33615025 و 33614473 تماس تلفنی و بهصورت حضوری نیز به آدرس سرخه بلوار انقلاب، جنب بانک سپه واقع در پاساژ فرهنگ شرکت خدماتی زیارتی شمیم بهشت سرخه مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه