اخبار داغ

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

تا زمانی که از ارزش هایمان کوتاه نیاییم دشمنی ها ادامه خواهد داشت

تا زمانی که از ارزش هایمان کوتاه نیاییم دشمنی ها ادامه خواهد داشت
سردار محمود زاده تاکید کرد: دشمن تا زمانی که از ارزش هایمان کوتاه نیاییم دست از مخاصمه برنخواهد داشت و می خواهد اسلامی همچون سعودی ها داشته باشیم که خواسته های آنان را محقق کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان گفت: دشمنی ها تا زمانی که اسلام انقلابی در کشور حکم فرما باشد ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار عبدالله محمودزاده، عصر روز گذشته سوم خرداد ماه در همایش بزرگداشت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر که در سالن بعثت گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: دشمن تا زماینکه از ارزش هایمان کوتاه نیاییم دست از مخاصمه برنخواهد داشت و می خواهد اسلامی همچون عربستان داشته باشیم که خواسته های آنان را محقق کند.

,

وی با اشاره به اینکه مذاکره باید عزتمندانه باشد تصریح کرد: عدم تبعیت از دشمنان باید در وجود همه باشد و این مهم که اینها دشمن هستند و دست از دشمنی برنخواهند داشت باید در نظر گرفته شود.

,

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن می خواهد هم جنس بازی را در کشور ما رسمیت دهد یاداور شد: او می خواهد روحیه دشمن ستیزی و رشادت را در بین جوانان کم رنگ کند.

,

سردار محمود زاده گفت: دشمن می خواهد انگیزه های انقلابی را بگیرد و ذائقه های ما را عوض کند.

,

وی با بیان اینکه جوانان امروز بیدارتر از قبل هستند، خاطرنشان کرد: همین جوانان اگر کشور در خطر بیفتد در خط اول میدان نبرد خواهند بود.

,

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با یاداوری اینکه اکثر افرادی که با انگیزه های انقلابی بر سر صندوق های رای حاضر می شوند بیان کرد: هر رأی که ما به صندوق بیاندازیم تیری به چشم و قلب دشمنان است.

,

سردار محمود زاده این دوره از انتخابات را آرام ترین انتخابات در سالهای گذشته و با مشارکت بالا دانست و گفت: سال 88 با وجود مشارکت بالا و شیرینی این پیروزی را بر دهان مردم تلخ کردند.

,

وی با نکوهش حُب پست و مقام و اشرافیت گری که از هوای نفس است عنوان کرد: برخی برای شرکت در انتخابات و گرفتن پست و مقام میلیون ها تومان خرج می کنند.

,

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برخی در کنار و یار امام بودند ولی پس از چند سال روحیه سازش را پیش گرفتند خاطرنشان کرد: امام روحیه سازش با دشمن نداشتند و حتی در قطع نامه نیز پیامی رسا به ملت دادند که دشمن دشمن است.

,

سردار محمود زاده با بیان اینکه برخی خواستند رهبر معظم انقلاب را نیز وادار به سازش کنند تصریح کرد: رهبر آیه جهاد را در مقابل این سخنان ذکر کردند و گفتند اگر مذاکره می کنیم باید عزتمندانه باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه