اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

اگر بگوییم ما نمی توانیم دشمنان بر روی خلع سلاح کردن ایران متمرکز می شود

اگر بگوییم ما نمی توانیم دشمنان بر روی خلع سلاح کردن ایران متمرکز می شود
با پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی، استکبار جهانی به فکر تثبیت موقعیت و صدام بود در حالی که به هیچ وجه جرات تعرض دوباره نداشت و تلاش می کردند تا صدام را حفظ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ سرهنگ  هاشم‌پور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا عصر چهارشنبه ۳ خرداد ماه در جمع نیروهای مسلح و بسیج شهرستان اهر با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس برای پس گرفتن خاک میهن از دست دشمن می بایست خون بدهیم تا خاکمان را آزاد کنیم، گفت: فتح خرمشهر به لطف پروردگار شروع پیروزی های پی در پی برای ایران در دوران دفاع مقدس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی افزود: با پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی، استکبار جهانی به فکر تثبیت موقعیت و صدام بود در حالی که به هیچ وجه جرات تعرض دوباره نداشت و تلاش می کردند تا صدام را حفظ کنند.

,

وی با تاکید با اشاره به اینکه عامل اصلی پیروزی های پی در پی توکل امام راحل و رزمندگان به خداوند متعال بود، اظهار داشت: توکل به پروردگار و وحدت و انسجام ملی جنگ تحمیلی را نتیجه بخش کرد و با وحدت یکپارچه نیروهای مسلح و مردمی توانستیم دشمن را زمین گیر کنیم.

,

, ,

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اذعان داشت: اکنون متاسفانه برخی ها می گویند ما نمی توانیم، به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ترویج ما می توانیم تلاش می کنند و می فرمایند ما می توانیم و خرمشهرها در پیش است، در آینده خرمشهرهای دیگری را در پیش داریم که اگر توکل بر خدا و وحدت کلمه و عملی داشته باشیم ملت ایران تمامی سنگرهای جهان را فتح خواهند کرد.

,

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا بابیان اینکه دشمنان اکنون به توان نظامی و موشکی ایران اغراق کرده و هراس دارند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب از قدرت کنونی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و خود به قدرت کشورمان اغراق کرده اند، برخی ها با وجود اعتراف دشمن به ملت ایران آدرس غلط ندهند و ملت ایران را از آمریکایی ها نترسانند اگر ما توان نظامی را افزایش ندهیم شاید آمریکایی ها با ما وارد جنگ شوند.

,

وی بیان داشت: اگر بگوییم ما نمی توانیم دشمنان بر روی خلع سلاح کردن ایران متمرکز می شود و قطعاً به خاک میهن اسلامی ایران تعرض خواهند کرد، دنیای کنونی همانند جنگل است و اگر کسی قدرت داشته باشد زنده خواهند ماند و اگر قدرت نداشته باشد طعمه خواهد شد.

,

گفتنی است؛ در پایان از خانواده های معظم شهدا و ایثارگان شهرستان اهر توسط مسئولین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر تجلیل شدند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه