اخبار داغ

شهردار نهاوند:

اجرای طرح‌های رفاهی با مشارکت شهروندان تحقق‌پذیر است

اجرای طرح‌های رفاهی با مشارکت شهروندان تحقق‌پذیر است
شهردار نهاوند گفت: اجرای طرح‌های رفاهی با مشارکت مردم و شهروندان از سرعت و کیفیت بیشتری بهره‌مند خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به نقش شهروندان در توسعه شهر نهاوند گفت: امروزه برای رعایت حقوق شهروندی نیاز به همکاری هر چه بیشتر خود شهروندان و مردم محله است چون تمامی طرح‌هایی که به‌منظور رفاه مردم به اجرا درمی‌آید با مشارکت مردم سرعت و پیشرفت چشمگیری داشته و موفق‌تر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: در سایه مشارکت همه‌جانبه شهروندان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با ارائه الگوهای مناسب نهاوند به شهری آرمانی مبدل خواهد شد.

,

شهردار نهاوند افزود: در این راستا لزوم تقویت حس مشارکت‌جویی آحاد مردم در انتخابات شورای شهر، احساس می‌شود و انتظار می‌رود با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب، زمینه حضور گسترده مردم در حوزه‌های مختلف شهری فراهم شود.

,

یوسفیان بابیان اینکه مشارکت مردمی رابطه‌ای دوطرفه شامل کسب اطلاعات از مردم و ارائه ایده‌ها، مشکلات و نگرانی‌ها به آنان است، گفت: از مهم‌ترین مزایای برنامه‌ریزی مشارکتی می‌توان به افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه اشاره کرد چون مردم از طریق مشارکت نسبت به حقوق خویش آگاه می‌گردند.

,

شهردار نهاوند افزود: ایجاد حس مسئولیت اجتماعی و تعلق به جامعه از مزایای برنامه‌ریزی مشارکتی است به‌طوری‌که مشارکت عمومی یک حس واقعی و اصیل مسئولیت جمعی و حس وابستگی به جامعه را خلق می‌کند که این امر خودبه‌خود سبب درگیرشدن فعالانه مردم در مشارکت و اجرای طرح می‌گردد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز توسط شهرداری نهاوند اشاره کرد.

,

یوسفیان گفت: در روزهای گذشته از ساخت‌وساز غیرمجاز در محله‌های، گل زرد، شهرک شهید حیدری، شاطر آباد و چند نقطه دیگر جلوگیری به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه