اخبار داغ

رئیس بهزیستی قائم‌شهر:

ساماندهی شهروندی که با بدن سوخته در کنار خیابان زندگی می‎کرد

ساماندهی شهروندی که با بدن سوخته در کنار خیابان زندگی می‎کرد
رئیس بهزیستی قائم‌شهر گفت: شهروندی که با بدن سوخته در کنار خیابان زندگی می‎کرد به مرکز توان بخشی لموک در قائم‎شهر انتقال داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، چندی پیش مستندی توسط پایگاه خبری تحلیلی قائم‎آنلاین در فضای مجازی پخش شد و در آن فیلم شهروندی با بدن سوخته که در کنار خیابان زندگی می‌کرد به نمایش گذاشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,

پس از پخش این فیلم در شبکه‌های مجازی، فرماندار قائم‎شهر به ریاست بهزیستی این شهر دستور داد تا هرچه سریع‌تر به وضعیت این شهروند رسیدگی شود.

ریاست بهزیستی قائم‌شهر بعد از پیدا کردن مکان استقرار سعید، گروهی را برای انتقال وی به آسایشگاه بالالموک ارسال کرد که متاسفانه با عدم همکاری سعید و قبول نکردن وی برای انتقال به آسایشگاه روبه‎رو شدند.

محمدی ریاست بهزیستی قائم‌شهر بعد از اینکه سعید برای انتقال به آسایشگاه رضایت نداد با دریافت مجوز از دادستان وی را به آسایشگاه بردند و بعد از تایید پزشک به بیمارستان شهید زارع منتقل شد.

علی محمدی در گفت‎و‎گو با خبرنگار ما در خصوص پیدا شدن فرد کارتن‎خواب با تنی سوخته که در زیر پل تلار قائم‎شهر دیده شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، فرد مورد نظر به دلیل نداشتن خانواده در ایران و اختلالات روانی مشاهده شده به مرکز توان بخشی لموک در قائم‎شهر انتقال داده شد.

وی افزود: طبق بررسی‎های پزشکی قانونی امروز برای ادامه درمان سوختگی با حکم قضایی توسط بهزیستی قائم‎شهر دربیمارستان زارع ساری بستری شد تا دوره درمان وی کامل شود.

رئیس اداره بهزیستی قائم‌شهر بیان کرد: بنا به دستور قضایی دادستان قائم‎شهر، این فرد برای نگهداری و تحت درمان قرار گرفتن، تحویل بهزیستی شهرستان قائم‎شهر شده و مسؤولیت فرد بر عهده این نهاد گذاشته شده است.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: این شهروند قائم‎شهری 22 سال قبل به اختیار خود از خانواده دور شد و خیابان‌گردی را برای خود انتخاب کرد و اکنون که به این وضع دچار شده ما به کمک وی آمدیم تا بتوانیم کمکی برای وی انجام دهیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه